معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سیاست‌ها و اهداف اصلاح نظام اداری با پشتکار بیشتری در سال ۹۴ در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 06 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، نادر صفرزاده در دیدار استاندار با معاونان مدیران ستادی، معاونان فرمانداران و بخشداران استان بر ضرورت جذب سرمایه‌گذاری بعنوان یکی از اولویت‌های استان تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران و مسئولانی که بتوانند نسبت به جذب سرمایه‌گذار در استان اقدام کنند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امیدواریم با اهتمام و تلاش مدیران و مسئولان، آذربایجان‌غربی به لحاظ سلامت اداری جزو استان‌های سرآمد کشور در سال 94 باشد.

وی افزود: پیگیری برنامه‌های مربوط به اصلاح نظام اداری در سال 94 نیز ادامه دارد و از مدیران،‌مسئولان، فرمانداران و بخشداران استان انتظار داریم که با مطالعه، تسلط و اجرای قوانین و مقررات مربوطه در حوزه نظام اداری، در پیشبرد برنامه‌های تحول اداری در استان تلاش کنند.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی به برنامه سه ساله دولت تدبیر و امید در رابطه با اصلاح نظام اداری اشاره کرد و گفت: برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری اهداف مهمی چون تبدیل دولت به دولتی اثربخش و متعهد به آرمان‌ها و متکی به اعتماد مردم، چابک‌سازی دولت، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک و پرهیز از مراجعه حضوری مردم به دستگاه‌های اجرایی را دنبال می‌کند بنابراین از مدیران استانی انتظار می‌رود در راستای تحقق این اهداف، تمام تلاش خود را بکار گیرند.

صفرزاده تصریح کرد: خوشبختانه با وجود نزدیک به 8000 کیلومتر فیبرنوری در استان، بسترهای تحقق و پیاده‌سازی کامل دولت الکترونیک در استان فراهم است که با اجرای این طرح، شاهد ارتقای کیفی سطح خدمات‌رسانی به مردم، افزایش رضایتمندی مردم، کاهش فساد و ارتقای سلامت اداری و همچنین کاهش هزینه‌های غیرضرور خواهیم بود و تمامی دستگاههای اداری متصل به شبکه دولت در استان قادر خواهند بود ماموریتهایشان را در دورافتاده‌ترین مناطق و در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

صفرزاده، رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌ها و توجه به امر اقامه نماز جماعت در ادارات را یکی دیگر از موضوعات مهمی دانست که باید مورد توجه مدیران و مسئولان و فرمانداران و بخشداران استان قرار گیرد.

وی افزود: از مدیران، فرمانداران و بخشداران انتظار داریم در رابطه با آموزش نیروهای جدیدالاستخدام و کادرسازی، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را در سال 94 انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار