فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه گفت: وجود هوانیروز همواره پشتیبان و قوت قلبی برای سایر همرزمانمان ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۹۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 05 March 2016
فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه گفت: وجود هوانیروز همواره پشتیبان و قوت قلبی برای سایر همرزمانمان ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیر یوسف قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در اقدامی ارزشمند طرح تکریم از ۴۰۰ نفر از پیشکسوتان هوانیروز و‌یادگاران دفاع مقدس در پایگاه هوانیروز کرمانشاه برگزار شد که امیدواریم مقدمه ای برای تداوم برنامه هایی اینچنینی باشد.

فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه هوانیروز را نیرویی ارزشی و واکنش سریع توصیف و عنوان کرد: رزمندگان اسلام در برهه های مختلف با پشتیبانی  هوانیروز در ماموریت های محوله به موفقیت دست یافتند و بحق نقش هوانیروز در صیانت از جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است،

امیر قربانی در ادامه بیان کرد: سالهاست که ادعا و فریاد دشمنان انقلاب به جایی نرسیده است و رزمندگان ما و دلاوران هوانیروز با انگیزه برای مقابله با هرگونه تهدید آماده هستند.

این مسئول نظامی ادعاهای سران استکبار در خصوص محدود نمودن توان موشکی ایران را واهی و پوچ دانست و گفت: ما سربازان ولایتیم و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستیم.

امیر قربانی حضور ارزشمند هوانیروز در جریان مبارزه با تروریست های داعش در سال گذشته را یادآور شد و بیان کرد: نوک تیز حمله هوانیروز همیشه به سمت دشمنان نشانه رفته و حضور هوانیروز در کنار سایر همرزمانمان در سپاه و نیروی زمینی ارتش همواره قوت قلبی برای آنان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار