رئیس پلیس فتای استان فارس از دستگیری باند کلاهبرداری فروش خط رند در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 04 March 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم: سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: در چند روز گذشته چندین پرونده به پلیس فتا ارجاء شده که همگی آن‌ها با موضوع فروش خط روند و کلاهبرداری با استفاده از این روش بود.

وی افزود: کلاهبرداران با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغاتی همچون طراحی سایت فروش، پیامک و سایت‌های تبلیغاتی اقدام به جذب مشتریان خود می‌کردند و پس از دریافت هزینه‌های کلان از این مالباختگان خط‌هایی را برای این افراد ارسال می‌کردند که در بازار هزینه بسیار پایینی دارد و به هیچ وجه جزء خطوط روند محسوب نمی‌شود.

رئیس پلیس فتای استان فارس بیان کرد: کلاهبرداران پس از دریافت هزینه و ارسال خطوط معمولی از پاسخ دادن به تلفن‌های مشتریان امتناء می‌کردند و گاها با بی‌احترامی نسبت به این افراد از آن‌ها می خواستند که دیگر با این شماره‌ها تماس نگیرند.

سرهنگ حسینی عنوان کرد: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس فتا متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و جهت تکمیل پرونده به این پلیس انتقال یافتند.

وی گفت: این کلاهبرداران که سه نفر بودند حدود یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند و به محض مواجهه با پلیس به جرم خود اقرار کردند و شروع به بازپرداخت مبالغ دریافتی از مالباختگان کردند.

رئیس پلیس فتای استان فارس در پایان از شهروندان درخواست کرد: در خریدهای اینترنتی خود دقت نمایند و تا اطمینان کامل از نوع و کیفیت جنس خریداری شده به هیچ وجه هزینه‌ای را پرداخت نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار