استاندار ایلام بر ثبات در قیمت گوشت سفید و قرمز و توزیع میوه شب عید در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 04 March 2016
استاندار ایلام بر ثبات در قیمت گوشت سفید و قرمز و توزیع میوه شب عید در استان تاکید کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید، استاندار ایلام در نشست تنظیم بازار استان اظهار داشت: توزیع میوه شب عید به اندازه کافی توسط سازمان جهاد کشاورزی در سردخانه استان ذخیره شده و از 25 اسفند به منظور تنظیم بازار و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه کیفیت میوه های ذخیره شده برای نوروز ٩۵ بسیار بالا است، گفت: در حال حاضر سهمیه مصوب سیب و پرتقال استان به صورت ١٠٠درصد تامین و ذخیره سازی شده است. 

محمدرضا مروارید با تاکید بر ذخیره سازی مناسب گوشت مرغ منجمد در سردخانه های استان گفت: هماهنگی لازم جهت تنظیم بازار باید بصورت واحدانجام گیرد و تغییر قیمت ها باید بر اساس کار کارشناسی باشد و بطوری که مرغداران استان متضرر نشوند.

وی گفت: گوشت قرمز به میزان کافی ذخیره سازی شده است که در صورت نیاز این محصولات روانه بازار خواهد شد اما در حال حاضر قیمت مرغ در بازار متعادل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی نیز در ادامه با تاکید بر فراهم نمودن میوه شب عید خواستار نظارت بر بازاربه منظور ثبات قیمت ها در ایم پایانی سال شد.

دکتر عسگری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آیین نامه اجرایی ماده (6) قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ابراز داشت: کلیه دستگاههای که مستقیما با ارباب رجوع و مردم ارتباط دارند مکلفند اطلاعات لازم را در خصوص ارائه کار به مراجعان و خدمات رسانی به عامه مردم را بصورت شفاف به وزارت کشور و استانداریها در استانها ارائه نمایند./ف

منبع:جویزرایوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار