امام جمعه رومشگان
حجت الاسلام جمیاری امام جمعه رومشگان گفت: ادعای تقلب در انتخابات نباید باعث سلب آرامش مردم و ایجاد خسارت به اموال عمومی شود و شورای تامین استان باید با برخی از اجیر شدگان و گول خودگان معترض به نتایج انتخابات قانونی و رای مردم برخورد قاطع کند.
کد خبر: ۱۹۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 02 March 2016

به گزارش تابناک لرستان ، حجت الاسلام جمیاری امام جمعه رومشگان گفت: ادعای تقلب در انتخابات نباید باعث سلب آرامش مردم و ایجاد خسارت به اموال عمومی شود و شورای تامین استان باید با برخی از اجیر شدگان و گول خودگان معترض به نتایج انتخابات قانونی و رای مردم برخورد قاطع کند.

وی تصریح کرد: کسانی که انتخابات صحیح مردم را زیر سوال می برند کسانی هستند که دارای برنامه ریزی قبلی بوده و از سمت و سوی ضد انقلابیون و شبکه های معاند اجیر شده اند .
جمیاری ادامه داد: کسانی که به نتایج انتخابات معترض هستند باید از طریق مراجع قانونی اقدام نمایند و دلیلی برای نا امن کردن شهرستان و ضربه زدن به اموال عمومی وجود ندارد .

وی عنوان کرد : سرنوشت خرابکارها و کسانی که از آنها حمایت می کنند همان سرنوشت سران فتنه خواهد بود که البته مسئولین امین و دلسوز نظام جواب آنها را خواهند داد.
حجت الاسلام جمیاری با بیان اینکه هیچ فرقی بین مردم کوهدشت و رومشکان وجود ندارد یادآور شد: ارتباط این دوشهرستان یک ارتباط ناگسستنی است و کوهدشت و رومشکان و بخشهای تابعه با هم طرهان را بوجود آورند . امام جمعه رومشگان در پایان تاکیید کرد: اعتقاد بنده بر این است که مردم با فرهنگ و بزرگوار کوهدشت هم مدافع نظام هستند و هم این حرکات را محکوم و هم به فرهنگ و عزت کوهدشت و رومشکان احترام می گذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار