رئیس هیات ورزش پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان از برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی پرس سینه با لوازم باشگاه های این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 02 March 2016
مهران زرگری، با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این رقابت ها روز جمعه /14 اسفند جاری/ در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.
وی افزود: مسابقات انتخابی پرس سینه با لوازم باشگاه های استان زنجان در بخش مردان و رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، برگزار خواهد شد.
زرگری اظهار کرد: پیش بینی این است که بیش از 130 ورزشکار در این رقابت ها که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد شرکت کنند.
وی با بیان اینکه شش داور مجرب و توانمند این پیکارها را قضاوت خواهند کرد افزود: از وجود ورزشکارانی که هفته جاری در کلاس داوری درجه سه زنجان شرکت داشتند و در آزمون کتبی موفق به کسب نمره قبولی شدند بطور آزمایشی و با انجام تست در این مسابقه به عنوان داور استفاده خواهد شد.
رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان گفت: این رقابت ها با هدف انتخاب ورزشکاران شاخص و شایسته تر جهت اعزام به پیکارهای قهرمانی پرس سینه با لوازم کشور که از 18 تا 22 در ایلام برگزار خواهد شد، انجام می گیرد.
زرگری افزود: این پیکارها در 9 دسته وزنی مختلف و در چهار رده سنی برگزار خواهد شد و به حتم شرکت تیم زنجان در این مسابقات نیز منوط به تامین منابع مالی است.
وی سطح ورزشکاران این رشته ورزشی زنجان را خوب ارزیابی و تصریح کرد: ورزشکارانی که به رکوردهای کشوری نزدیک باشند و کمیته فنی هیات نیز آنها را تایید کند به این پیکارها اعزام خواهند شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار