تحلیل عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی از دلایل ناکامی لیست اصلاحات:
عضو حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی گفت: این موضوع که می توان هر کسی با هر سابقه ای را لباس اصلاح طلبی بر تنش کرد و مردم هم آن را بپذیرند خیال باطلیست.
کد خبر: ۱۹۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱ 02 March 2016
محسن حمیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی با اشاره به شکست کامل لیست اصلاح‌طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد گفت:شاید علل مختلفی در این شکست نقش داشته باشد اما به اعتقاد ما مهمترین علت آن بود که فی الواقع این لیست، لیست امید نبود!

امیدی به لیست امید اصلاح‌‌طلبان مشهد نبود!

وی در توضیح این مطلب با اشاره به عدم درک فضای جدید توسط دوستان اصلاح طلب مشهد تصریح کرد این موضوع بدان معناست که آنها بر خلاف مدل بستن لیست در تهران نه تنها اصولگرایان معتدل را راه ندادند بلکه برای اعتدال گراها نیز هیچ سهمی قائل نشدند، آنها می بایست پیام ائتلاف را از بزرگان،عمیق تر درک می کردند.
 
حمیدی افزود: افرادی که در لیست آنها آمده بودند بجز یکی دو نفر هیچ سابقه مشخص سیاسی در جریانات اصلاحات و اعتدال نداشتند و این موضوع که می توان هر کسی با هر سابقه ای را لباس اصلاح طلبی بر تنش کرد و مردم هم آن را بپذیرند خیال باطلیست.

عضو حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی گفت:البته در شهرستانهای استان که بسیاری از این نقاط ضعف وجود نداشت و اکثرا اصلاح طلب ها و اعتدال گراها تفاهم داشتند و چهره های سرشناس و با سابقه ای را کاندیدا کرده بودند ما شاهد پیروزی و موفقیت این جریان بودیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در اولین فرصت دلایل شکست در مشهد مورد بازخوانی جدی قرار گیرد و زمینه گفتگوهای درونی در میان اعتدال گراها و اصلاح طلبان از یک سو و میان این دو جریان از سوی دیگر فراهم شود.

عضو حزب اعتدال و توسعه در پایان گفت: وضعیت کلی درصد حضور حامیان دولت در مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور  و استان خراسان رضوی بسیار خوب و رضایت بخش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار