رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان گفت: کلاس داوری درجه سه پاورلیفتینگ در زنجان برگزار و با موفقیت به پایان رسید.
کد خبر: ۱۹۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 01 March 2016
مهران زرگری، در گفت و گو با ایرنا افزود: این کلاس داوری، روز گذشته /یکشنبه/ با حضور 35 ورزشکار مرد علاقه مند به کار داوری در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برپا شد.
وی با بیان اینکه دروس تئوری و آموزش های عملی در کلاس داوری درجه سه پاورلیفتینگ در زنجان توسط نظرخانی از مدرسان مجرب و توانمند فدارسیون این رشته ورزشی ایران در دو نوبت صبح و بعدازظهر به حاضرین در این کلاس ارایه شد، اظهار کرد: در پایان از شرکت کنندگان در این کلاس داوری درجه سه پاورلیفتینگ، آزمون کتبی از دروس تئوری به عمل آمد.
زرگری، تصریح کرد: ورزشکارانی که بتوانند نمره قبولی در این امتحان را کسب کنند به منظور اخذ آزمون عملی به رقابت های قهرمانی کشور دعوت خواهند شد. 
رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان زنجان گفت: در زمان حاضر رشته پاورلیفتینگ این استان از وجود شش داور درجه سه و یک داور درجه دو بهره مند است که با توجه به برگزاری کلاس داوری جدید کمبودها در عرصه داوری برطرف خواهد شد.
زرگری افزود: زنجان یکی از قطب های مطرح کشور دربخش پاورلیفتینگ است و نیاز است به لحاظ دانش روز نیز مجهز باشد که متاسفانه تا به امروز در تربیت داوران و مربیان آموزش دیده حرکت چندانی نشده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار