قانون برای ما مشخص کرده‌است و فرآیند اعتراض معلوم است و این تجمع و شعار دادن در شان مردم بزرگوار بویراحمد نیست
کد خبر: ۱۸۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 27 February 2016
به گزارش ریواس؛ مهدی روشنفکر یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم در بویراحمد و دنا صبح امروز در جمع معترضین به نتیجه‌ی انتخابات سخنرانی کرد.

وی خطاب به جمعیت حاضر گفت: از شما و همه‌ی مردم عزیز بویراحمد و دنا که به ندای رهبری معظم انقلاب گوش فرا دادید و مشارکت حداکثری کردید تشکر و قدردانی می‌کنم.

روشنفکر بلافاصله سراغ اصل موضوع رفت و گفت: ما در نظامی زندگی می‌کنیم که برای اداره‌ی امور در همه‌ی جهات شرعی و قانونی برنامه دارد، بنابراین من نمیتوانم مسائلی را که شما به‌خاطر آن جمع شدید را رد کنم اما همین‌جا اعلام می‌کنم این راه پیگیری مساله نیست و فرآیند و مراتب قانونی دارد.

نفر سوم انتخابات بویراحمد ودنا بیان داشت: قانون برای ما مشخص کرده‌است و فرآیند اعتراض معلوم است و این تجمع و شعار دادن در شان مردم بزرگوار بویراحمد نیست.

این نامزد انتخابات در بویراحمد و دنا از مردم خواست به مسئولین نظام اعتقاد داشته باشند و مطمئن باشند آنها اجازه نخواهند داد حق کسی ضایع شود.

روشنفکر همچنین اظهار داشت: آقایانی که نامزد بودند خود باید توانایی این را داشته باشند که در شورای تامین استان از حقوق شما دفاع کنند بنابراین نیازی به تجمع نیست و از کسانی که شان و شوکت بویراحمدی را طالب هستند و به نظام علاقمند هستند و در این تجمع هستند، خواست پراکنده شوند و آرامش را حفظ کنند و اجازه ندهند کسانی از این فضا سوء استفاده کنند.

روشنفکر افزود: اگر جایی اشکالی، محدودیتی و تخلفی صورت گرفته باشد باید از مسیر قانونی خود پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید مواردی که گفته می‌شوند مستند باشند اضافه کرد: اگر کسی مستندی از موارد تخلف دارد به مسئولان ذی‌ربط ارائه دهد و مطمئن باشند لحاظ می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
کهگیلویه صاحب ندارد انتخابات کهگیلویه که پراز اشکال است از شبکه دنا اعلام می شود اما انتخابات گچساران که فاصله 70000نفری است اعلام نمی شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار