قالیباف:
شهردار تهران با اشاره به اینکه زمین های بوستان جنگلی یاس در 72 ساعت به شهرداری پایتخت واگذار شد گفت: هیچ پولی بابت زمین های بوستان جنگلی یاس به ارگان ها و سازمان هایی که این زمین ها در اختیارشان بود پرداخت نمی شود.
کد خبر: ۱۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 05 April 2015
به گزارش ایرنا محمدباقر قالیباف در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در بوستان جنگلی یاس افزود: آماده سازی این بوستان در روزهای نوروز کاری جهادی بود زیرا هیچکس حاضر نیست در روز اول فروردین مشغول به کار شود.

وی گفت: شهرداری تهران توانست با همکاری کارگران در روزهای سخت و بارانی و سرما به کار خود ادامه و این بوستان را سامان دهد.

شهردار تهران همچنین از سازمان هایی که در این خصوص شهرداری تهران را یاری کردند تشکر کرد و گفت: واگذاری زمین های چند هکتاری در 72 ساعت به شهرداری تهران بسیار کار ویژه ای بود که تنها با همدلی و همراهی و گوش سپردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امکان پذیر شد.

قالیباف ضمن قدردانی از سازمان های مربوطه برای آماده سازی بوستان خارج از تشریفات اداری گفت: مردم پایتخت از برقراری و ساماندهی این بوستان استقبال ویژه ای کردند.

وی افزود: بیش از دو هزار نفر در 13 فروردین ماه جاری از پارک های شهر تهران استفاده کردند و خسارت و صدمه ای به هیچ پارکی وارد نشده است.

شهردار تهران همچنین با اشاره به اینکه هنوز کار زیادی برای به پایان رساندن داریم خاطر نشان کرد: تا 13 فروردین ماه سال آینده این مکان را برای مردم ایران با شرایطی متفاوت آماده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اصلاحیه بودجه سال 94 که در پایان سال صورت خواهد گرفت تاکید کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر تهران خواستار در نظر گرفتن بودجه ای مناسب برای این بوستان هستیم زیرا بعد از تصویب بودجه موضوع پارک جنگلی یاس مطرح شد و در بودجه پیش بینی شده است.

شهردار تهران با بیان اینکه باید بحث های حقوقی در خصوص این بوستان حل شود نیز گفت: اسناد باید به طور قانونی به نام شهرداری تهران ثبت شود تا بعد ها در خصوص تملک آن مشکلی پیش نیاید.

وی همچنین با تاکید بر اینکه هیچ مبلغی به صورت پول به کسی پرداخت نخواهد شد گفت: در اینباره نباید ادعایی وجود داشته باشد.

قالیباف همچنین با اشاره سخنان رحمت اله حافظی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پارک پردیسان نیز گفت: این پارک در وسط شهر تهران قرار دارد و باید به عنوان یک رویکرد خارج از روال اداری در مورد آن تصمیم گرفته شود تا مردم شهر تهران از این نعمت الهی بهره مند شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار