رنگ افتخار بر انگشت مردمان دیار نصف جهان
تابناک: در انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های اصفهان و نطنز دارای بیشترین نامزد و شهرستان‌های اردستان و نجف‌آباد و تیران و کرون کمترین تعداد نامزد را دارند.
کد خبر: ۱۸۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 26 February 2016

به گزارش تابناک اصفهان، حضور استاندار اصفهان پای صندوق رای در دقایق اولیه ساعات رای گیری، شروع رسمی انتخابات را رقم زد.




سید رضا عقدایی معاون سیاسی استاندار نیز دقایقی پیش در نشست ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: براساس آخرین آمار 334 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تا پایان مهلت انصراف نامزدها، 208 نفر انصراف دادند و 334 نفر در صحنه ماندند، گفت: با توجه به زمان شروع رأی‌گیری فرصت انصراف وجود ندارد.

معاون سیاسی استاندار اصفهان بیان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های اصفهان و نطنز دارای بیشترین نامزد و شهرستان‌های اردستان و نجف‌آباد و تیران و کرون کمترین تعداد نامزد را دارند.

حضور اقلیت های دینی اصفهان اعم از مسیحیان و یهودیان در انتخابات هم در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر بود و آنها نیز با حضور در این شور حماسی همگام با مردم مسلمان عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را به اثبات رساندند.



استاندار اصفهان نیز با حضور از دو حوزه ارامنه و کلیمیان از روند برگزاری انتخابات بازدید کرد.


البته استاندار اصفهان هنگام حضور در دبستان آرمن که شعبه اخذ رای مسیحیان اصفهان بود با اسقف اعظم نیز دیداری داشت که اسقف اعظم به استاندار اصفهان قهوه تعارف کرد اما زرگرپور گفت به دلیل بیماری خود قادر به خوردن قهوه نیستم که اسقف اعظم گفت برای سلامتی شما همه ما دعا می کنیم.

از دیگر حاشیه های حضور مسئولان در انتخابات این دوره، حضور مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان در شعبه خواجو بود که وی همچون دیگر مردم عادی در صف ایستاد و بعد رای خود را در صندوق انداخت.

در این دوره بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مردم در ساعات اولیه رای گیری پای صندوق ها حاضر شدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :