مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم از فوت یک شهروند بر اثر آتش‌سوزی در منزل خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 25 February 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به عملیات صورت گرفته توسط سازمان آتش‌نشانی قم در 72 ساعت گذشته، به آتش‌سوزی منزل مسکونی اشاره و اظهار کرد: در اثر این حادثه که در روز چهارشنبه رخ داد، یک پیرمرد 90 ساله فوت شد.

وی افزود: بی‌توجهی به نکات ایمنی از دلایل وقوع این حادثه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در ادامه سخنانش عملکرد این سازمان در سه روز گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: در این مدت 40 مورد عملیات مختلف توسط آتش‌نشانان قمی انجام شد.

وی در تشریح جزئیات این مأموریت‌ها افزود: در این مدت 10 مورد عملیات ایمن‌سازی، 6 مورد نجات و 23 مورد اطفای حریق انجام شد.

جعفری با اعلام انجام 6 مورد عملیات نجات اظهار کرد: سه مورد از این عملیات‌ها مربوط به محبوس شدن در اتاق و خودرو، دو مورد مربوط به محبوس شدن در آسانسور و یک مورد مربوط به واژگونی خودرو و محبوس شدن در آن بوده است.

وی در خصوص عملیات ایمن‌سازی اظهار کرد: سه مورد نشت گاز منزل، دو مورد واژگونی خودرو و نشت سوخت خودرو، دو مورد صید جانور موذی و یک مورد قطع آژیر انجام‌ شده است.

جعفری در خصوص عملیات حریق گفت: از 23 عملیات حریق صورت گرفته، 9 مورد مربوط به حریق ضایعات، چهار مورد مربوط به حریق منزل و چهار مورد حریق خودرو بوده است.

وی افزود: در این مدت دو مورد حریق اصله درخت، یک مورد انبار کفش، یک مورد کامیون، یک مورد کارگاه نجاری و یک مورد موتورسیکلت اطفا شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار