فرمانده پلیس راه استان اردبیل از کمبود تجهیزات کنترل هوشمند جاده های این استان در مقایسه با استانداردها خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 24 February 2016

سرهنگ حجت فتاحی روز چهارشنبه گفت: به نسبت استانداردهای جهانی از نظر تجهیزات کنترل هوشمند جاده ها در جایگاه مناسبی قرار
نداریم ، با این وجود مجموعه پلیس راه تلاش دارد با حضور در راههای ارتباطی استان این کمبودها را جبران کند.
او افزود: نیروهای پلیس راه و راهداری بدون ادعا در جاده ها فعالیت می کنند و همدلی آنها موجب ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم
می شود ، در جریان سفرهای نوروزی نیز اقدام های کوتاه مدت و زودبازدهی در نظر گرفته شده که نقش مهمی در ایمن سازی راههای ارتباطی استان دارد.
فرمانده پلیس راه استان اردبیل همچنین با اشاره به مشکلات و نارسایی های موجود در راههای ارتباطی استان از تلاش ها برای رفع آنها پیش از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی ها برای کاهش نقاط حادثه خیز جاده ها گفت: ادعای استاندارد بودن تمام جاده ها را نداریم اما می توان با فرهنگ سازی رعایت قوانین رانندگی و توجه به محدودیت های اعمال شده بر اساس مشخصات راه های ارتباطی ، حوادث و تصادفات جاده ای را به میزان قابل توجهی کاهش داد.
خلیل محبت خواه افزود: اردبیل در کنار ظرفیت های گردشگری جزو استان های گذری است و به دلیل قرار گرفتن در نقطه ارتباط شمال غرب و استان های شمالی راهداری و ایمنی راه ها در آن اهمیت دو چندانی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار