تکاپوی فهرست های انتخاباتی در مشهد در حالی که بیشتر از سه روز دیگر به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی نمانده، تکاپوی فهرست های انتخاباتی برای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه مشهد و کلات افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۸۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 24 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی مختلف در استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد از هفته قبل و چند روز پیش از آغاز تبلیغات انتخاباتی، با ارائه فهرست های مختلف انتخاباتی سعی بر جذب آرای مردم به سمت نامزدهای مورد حمایت خود دارند.
 
در این گزارش مهمترین فهرست های انتخاباتی برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات آمده است. هر چند ممکن است فهرست های معتبر یا غیر معتبر دیگری نیز وجود داشته باشد که در این گزارش نیامده باشد.
 
ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی
 
در فهرست ارائه شده توسط شورای ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات که یکی از مهمترین فهرست های اصولگرایان محسوب می شود و مورد تائید جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، مجمع ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و شش تشکل سیاسی دیگر قرار دارد، به ترتیب حجت الاسلام  محمد حسین حسین زاده بحرینی، حجت الاسلام نصر ا...پژمان فر، رضا شیران خراسانی، سید امیر حسین قاضی زاده و جواد کریمی قدوسی به عنوان نامزدهای مورد حمایت این ائتلاف در انتخابات مجلس دهم معرفی شده اند.
 
شعار خاصی در تبلیغات گروهی ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی دیده نمی شود.
 
ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در مشهد
 
ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در خراسان رضوی و حزب کارگزاران سازندگی در خراسان رضوی نیز که یکی از مهمترین فهرست های اصلاح طلبان و حامیان دولت محسوب می شود، با شعار "امید و آرامش؛ رونق اقتصادی"، حسین امینی، تقی ابراهیمی سالاری، علیرضا شهریاری، محمدرضا کلائی و نسرین یوسفی را به عنوان لیست پنج نفره خود برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات معرفی کرده است.
 
جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی
 
جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین تشکل سیاسی اصولگرایان، نامزدهای خود برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات را به این شرح اعلام کرده است: جواد آرین منش، غلامرضا قنبری، ناصر توسلی زاده، حامد واعظ زاده خراسانی و محمد مهدی برادران.
 
جبهه اعتدال شرق کشور و حامیان دولت در خراسان رضوی
 
فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه اعتدال شرق کشور و حامیان دولت در خراسان رضوی در مشهد به ترتیب حروف الفبا به این شرح است: حمید رضا امیر حسن خانی، جواد آرین منش، احمد تقی زاده مقدم، فاطمه جمیلی،  مجید خدایی و لیلا معلومات.
 
ائتلاف اصول گرایان اعتدالی خراسان رضوی
 
ائتلاف اصول گرایان اعتدالی خراسان رضوی نیز جواد آرین منش، حامد واعظ زاده خراسانی، سید علی رئیس الساداتی، محمد مهدی برادران و سید جواد حسینی را به عنوان اعضای منتخب این ائتلاف برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات معرفی کرده است.
 
جبهه اعتدال و عقلانیت در خراسان رضوی

 
فهرست نامزدهای جبهه اعتدال و عقلانیت در خراسان رضوی نیز در مشهد به شرح ذیل است: حامد واعظ زاده خراسانی، جواد آرین منش، محمد مهدی برادران، مجید خدایی و فاطمه جمیلی.
 
لیست «صدای ملت» برای مشهد
 
فهرست انتخاباتی «صدای ملت» که از سوی علی مطهری و یارانش تهیه شده است، در حوزه انتخابیه مشهد و کلات به شرح ذیل است: جواد آرین منش، حسین امینی، محمد مهدی برادران، شراره معدنیان و حامد واعظ زاده خراسانی.
 
جبهه متحد اعتدالگرایان و نخبگان خراسان رضوی
 
فهرست جبهه متحد اعتدال گرایان و نخبگان خراسان رضوی برای مشهد نیز شامل حسین خجسته، حجت الاسلام سید جواد حسینی طباطبایی سیستانی، حامد واعظ زاده خراسانی، محسن قاسمی و فاطمه جمیلی است.

 
حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی
 
دو فهرست با عنوان فهرست حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات منتشر شده است که ظاهرا مربوط به دو گروه است.
 
فهرست اول شامل حسین امینی، تقی ابراهیمی سالاری، علیرضا شهریاری، محمدرضا کلائی و نسرین یوسفی که همان فهرست اصلاح طلبان است، می باشد.
 
فهرست دوم نیز شامل جواد آرین منش، حسین امینی، حمیدرضا امیرحسنخانی، فاطمه جمیلی و شراره معدنیان است.
 
ائتلاف جامعه اصناف و یاران انقلاب
 
فهرست جامعه انجمن های اسلامی اصناف خراسان و کانون رویش های انقلاب اسلامی نیز برای مشهد به این شرح است: حجت الاسلام  محمد حسین حسین زاده بحرینی، حجت الاسلام نصر ا...پژمان فر، سید علی رئیس الساداتی، جواد کریمی قدوسی و فاطمه رحمانی که رحمانی از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی انصراف داده است.
 
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در خراسان رضوی
 
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در خراسان رضوی، فهرست نامزدهای نهایی این طیف(نزدیک به دکتر رضایی) را که در واقع همان لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی است را به ترتیب حرف الفبا بدین شرح اعلام کرده است: جواد آرین منش، محمدمهدی برادران، ناصر توسلی زاده، غلامرضا قنبری و حامد واعظ زاده خراسانی.
 
دوباره تاکید می شود که در این گزارش مهمترین فهرست های انتخاباتی برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات آمده است. هر چند ممکن است فهرست های معتبر یا غیر معتبر دیگری نیز وجود داشته باشد که در این گزارش نیامده باشد.

محمد جواد رنجبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار