دبیر جبهه ایستادگی اردبیل:
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: نباید کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از نام و عنوان محسن رضایی در عرصه انتخابات سوءاستفاده کنند و اگر چنین موردی باشد، کاندیدا و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۸۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 23 February 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارساز اردبیل، حبیب کوهی عصر امروز در جلسه اعضای جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار کرد: با توجه به بزرگداشت ایام فاطمیه شایسته است که هم کاندیداها و هم طرفداران آنها شأن و عظمت ایام سوگواری بی‌ بی دو عالم را بدانند و با احترام به اخلاق انتخاباتی زمینه تخریب و برخی بی‌تفاوتی‌ها را فراهم نیاورند.

وی تصریح کرد: ملت ایران همان طوری که در 22 بهمن شکوه و عظمت حضور خود را به نمایش گذاشتند، در هفتم اسفندماه نیز با شور و حال خاص زمینه حرکت عزت‌مندانه‌ای را در دفاع از انقلاب فراهم می‌آورند.

دبیر جبهه ایستادگی استان به شیطنت استعمار پیر و انگلیس خبیث در ورود مداخله‌جویانه به صحنه انتخابات ایران اشاره کرد و گفت:‌ مردم باید به عکس کاندیداهایی که آنها تبلیغ می‌کنند، رأی بدهند تا این مزدوران نتوانند به هدف خام خود دست پیدا کنند.

کوهی افزود: ‌در هفتم اسفندماه حماسه‌ای ماندگار و جاودانه با حضور حداکثری مردم رقم می‌خورد تا دنیا در حیرت مشارکت و پشتیبانی ملت ایران از نظام بمانند.

وی مدیریت ورزش استان را به تحول و تحرک بیشتر فرا خواند و بیان کرد: ما از روزهای اوج ورزش قهرمانی خود به ویژه دهه 60 و 70 فاصله گرفتیم و امروز به یک مدیریت علمی و برنامه‌ریزی درست و منسجم نیاز داریم.

کوهی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: باید دلایل افول رشته‌هایی همچون کشتی، فوتبال و والیبال مشخص شود و متولیان ورزش به جای شعار دادن بهتر است ورزش محلات را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه به جای توسعه میادین ورزشی 68 کافه سنتی در مسیر اردبیل – سرعین راه‌اندازی شده که در این مکان‌ها جوانان مشغول برخی تفریحات ناسالم هستند، ادامه داد: ما ورزشکاران قدرتمندی همچون اشکانی‌ها و پازاج‌ها در پیشینه ورزشی این استان داریم در حالی که نه متولی ورزش و نه مسئولان ارشد استان توجهی به توسعه ورزش قهرمانی و عمومی ندارند.

کوهی گفت: آنهایی که دنبال دلالی‌های انتخاباتی هستند، باید دردها و مشکلات ورزشکاران را به گوش کاندیداها برسانند تا به جای سوءاستفاده از این ظرفیت توانمندی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی ضرورت تشکیل یک مجمع پیشکسوتان ورزشی را پیشنهاد کرد و افزود: نمایندگان آینده استان باید زیرساخت‌های ورزش این استان را تقویت کنند و در کنار افزایش سرانه ورزشی به فکر حمایت از قهرمانان و پهلوانان باشند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل بیان کرد: بهتر است برخی کاندیداها در حد توان خود صحبت کنند و اجازه ندهند تا در خانه خدا دروغی بر زبان آنها جاری شود.

کوهی با انتقاد از کسانی که برخی کاندیداها را منتسب به رضایی و احزاب اصول‌گرا می‌کنند، تصریح کرد: هرگونه سوءاستفاده در این زمینه پیگرد قانونی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار