رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: آمار ماموریت‌های ناشی از حوادث ترافیکی نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش و آمار مصدومان نیز۱۱ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹ 05 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،محمدرضا عالی‌منش با تشریح فعالیت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس در ایام نوروز اظهارداشت: از تعداد 16 هزار و 500 ماموریت، دوهزار ماموریت مربوط به تصادفات و حدود 14 هزار ماموریت غیرتصادف بوده است و تعداد کل ماموریت‌های اورژانس در نوروز 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در نوروز 94 اورژانس استان فارس با 157 پایگاه عملیاتی شهری و جاده‌ای در سطح استان ارائه خدمت کرد، گفت: آمار ماموریت‌های ناشی از حوادث ترافیکی نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش و آمار مصدومان نیز11 درصد کاهش داشته است.

عالی‌منش افزود: پرحادثه‌ترین محور استان محور شیراز- اصفهان بوده و محورهای شیراز- فسا - بندرعباس و شیراز- کازرون - بوشهر پس از آن بیشترین تعداد حوادث ترافیکی جاده‌ای را داشته است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی فارس خاطرنشان کرد: در این ایام تعداد پنج ایستگاه سلامت و 11 کمپ جاده‌ای و 9 کمپ استقرار موقت در جاده‌ها راه‌اندازی شد که حدود 5 هزار مراجعه کننده داشته است.

وی تصریح کرد: اورژانس فارس روز 13 فرودین با یک هزار و 342 ماموریت بیشترین تعداد ماموریت‌های اورژانس امداد نوروزی را به خود اختصاص داده که 50 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

عالی‌منش گفت: آمار تصادفات در این روز 5 درصد و مصدومان این تصادفات نیز 19 درصد کاهش داشته و آمار فوتی‌های ناشی از حوادث ترافیکی در این روز حدود 60 درصد کاهش نسبت به نوروز 93 داشته است.


برچسب ها: شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار