برخی محافل خبری از احتمال فیلتر شدن تلگرام به دلیل ممنوعیت تبلیغات در ساعات قبل از رای‎گیری تا آخرین ساعات 7 اسفند خبر داده‌اند.
کد خبر: ۱۸۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 22 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، انتخابات امسال به اعتبار و کارکرد شبکه‎های موبایلی اجتماعی در مقایسه با دیگر ادوار انتخابات دارای یک وجه تمایز و آن تبلیغات رایگان برای کاندیداها است، به همین دلیل نمیتوان از اثرگذاری این ابزار غافل بود.

هرچند تبلیغات بدون هزینه و کاهش اسراف در مصرف کاغذ و بنر وارداتی کار خوبی به نظر می‎رسد اما نکته مهم در این بین ممنوعیت تبلیغات در 24 ساعت مانده به آغاز رای‎گیری است که مطابق قانون در ستادهای کاندیداهای نامزدها و سطح خیابان‎ها جدی گرفته می‎شود در حالیکه نظارتی بر شبکههای مجازی وجود ندارد.

به همین دلیل برخی محافل و سایت‌های خبری از احتمال فیلتر شدن تلگرام در دو روز آخر این هفته خبر داده‌اند.

در آستانه انتخابات، از سویی موافقان فیلترینگ تلگرام با این استدلال که «تبلیغات انتخاباتی 24 ساعت قبل از زمان آغاز اخذ رأی و در روز انتخابات ممنوع است، اما هیچ کنترل و نظارتی بر روی تبلیغات نامزدها در شبکه‌های اجتماعی تا لحظه آخر انتخابات وجود ندارد»، خواستار قطع تلگرام هستند.

اما شنیده شده مقامات دولتی حاضر در کارگروه فیلترینگ حاضر نشدهاند فیلتر این شبکه اجتماعی را بپذیرند در عین حال هنوز هیچ اظهارنظر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار