حجت الاسلام قرائتی:
رئیس ستاد اقامه نماز کشور، گفت: ما اجازه نخواهیم داد که برخی کشور‌ها از جمله انگلستان به ملت ما دیکته کنند که به چه کسی رأی بدهند و یا ندهند.
کد خبر: ۱۸۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 22 February 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محسن قرآئتی در کنگره ملی شهدای دانشجوی مدافع حرم که با حضور خانواده شهدا در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امروز دشمنان برای مبارزه با نظام اسلامی و انقلاب، به دو راه متوسل شدند تا از این طریق جوانان را منحرف کنند که اشاعه فحشا و منکر در بین جوانان از جمله توطئه‌های آنان است.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ای جدی برای ازدواج جوانان داشته باشیم، افزود: امروز متأسفانه سن ازدواج جوانان به دلایل غیر منطقی از جمله ادامه تحصیل بالا رفته است و این امر زمینه برخی از آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

این مفسر قرآن کریم در ادامه با بیان اینکه دشمنان برای تخریب جایگاه روحانیت در بین مردم هزینه‌های هنگفتی انجام می‌دهند، ابراز داشت: ساخت فیلم‌های تمسخر آمیز علیه شخصیت‌های کشوری و روحانیون برای آن است که نگاه مردم را به روحانیت تغییر دهند هر چند که در این مسیر توفیقی نخواهند داشت.

وی به دانشجویان توصیه کرد تا همواره در مسیر تحصیل علم و دانش تلاش کنند و فارغ التحصیلی را پایان کسب علم و علم اندوزی ندانند.

حجت الاسلام قرائتی بیان داشت: امروز ماهواره‌ها و شبکه‌های معاند اذهان جوانان را با شبهه‌های اعتقادی بسیار پر کرده است که جوانان و دانشجویان باید تلاش کنند تا خود را نسبت به این حملات مصون نگه دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: در انتخابات نباید کسی را تخریب کرد و یا کسی را بالا برد و باید بدانیم که عزت و سرافکندگی هر دو دست خداوند است چرا که روزی شاهد بودیم فردی که به مقام ریاست جمهوری رسیده بود با خفت و خواری از کشور گریخت.

حجت الاسلام قرآئتی با بیان اینکه امروز کشور با مشکلاتی مواجه است، افزود: با این وجود ما اجازه نخواهیم داد که برخی از کشور‌ها از جمله انگلستان این موضوع را به ملت ما دیکته کنند که به چه کسی رأی دهیم و یا به چه کسی رأی ندهیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار