صدیف بدری:
مهندس صدیف بدری گفت: شاه بیت توسعه استان تصویب منطقه آزاد است چرا که تصویب این منطقه معافیت‌های گمرکی، مالیاتی و مزیت‌های دیگری را نیز در منطقه مرزی اردبیل به همراه دارد. وی با اشاره به سوابق اجرایی و خدمتی خود در عرصه‌های مختلف عمرانی و اجرایی در دو استان ...
کد خبر: ۱۸۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 21 February 2016

شاه بیت توسعه استان اردبیل تصویب منطقه آزاد استکاندیدای دهمین دوره مجلس گفت: شاه بیت توسعه استان تصویب منطقه آزاد است چرا که تصویب این منطقه معافیت‌های گمرکی، مالیاتی و مزیت‌های دیگری را نیز در منطقه مرزی اردبیل به همراه دارد.

صدیف بدری در جلسه سخنرانی خود در مسجد قدس اردبیل اظهار کرد: ما اگر امروز انتخاباتی آزاد و شایسته برگزار می‌کنیم همه را مرهون خون شهدا، ارزش‌های انقلاب و اندیشه والای امام راحل هستیم که در این عرصه زمینه را برای حضور نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی فراهم کردند.

وی با اشاره به سوابق اجرایی و خدمتی خود در عرصه‌های مختلف عمرانی و اجرایی در دو استان آذربایجان‌شرقی و اردبیل تصریح کرد: خط قرمز من منافع ملت است و هیچ وقت از این منافع عقب‌نشینی نمی‌کنم.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به وضعیت اسفناک اشتغال، صنعت، جذب بخش خصوصی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و واحدهای تولیدی و صنعتی موجود اشاره کرد و گفت: ما تا زمانی که مشکل سرمایه‌گذاران موجود که واحدهای تولیدی آن راکد شده حل نکنیم، قطعاً نمی‌توانیم به فکر سرمایه‌گذاری‌های جدید باشیم.

وی وحدت نمایندگان استان را زمینه‌ساز توسعه واقعی و به دور از اختلاف‌افکنی‌ها توصیف کرد و ادامه داد: شاه بیت توسعه استان تصویب منطقه آزاد است چرا که تصویب این منطقه معافیت‌های گمرکی، مالیاتی و مزیت‌های دیگری را نیز در منطقه مرزی اردبیل به همراه دارد.

کاندیدای دهمین دوره مجلس گفت: شاه بیت توسعه استان تصویب منطقه آزاد است چرا که تصویب این منطقه معافیت‌های گمرکی، مالیاتی و مزیت‌های دیگری را نیز در منطقه مرزی اردبیل به همراه دارد.

سوابق مهندس بدری

کلیددار چهار ساله شهر اردبیل با بیان اینکه در رشته مهندسی عمران – سازه از دانشگاه تبریز فارغ‌التحصیل شده و تاریخ فارغ‌التحصیلی من نیز خاص است، گفت: به تاریخ 7/7/77 با معدل عالی از دانشگاه تبریز فارغ‌التحصیل شده و 12 سالی را در تبریز در سمت‌های مختلف نظیر معاونت شهرداری تبریز فعالیت کرده و در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی مشارکت داشتم.

بدری عضویتش را در هیئت‌مدیره نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی و اردبیل، مدیرکل نوسازی مدارس و ریاست سازمان مسکن و شهرسازی را به عنوان دیگر مسئولیت‌های‌شان یادآور شد و گفت: چهار سال شهردار اردبیل و کلیددار این شهر بودم و سعی کردم در دوران مسئولیتم بدون جنجال و در کمال اطمینان‌خاطری به وظیفه خود عمل کنم.

وی تصریح کرد: با تمام ظرفیت و توان در مسئولیتی که بر عهده داشتم انجام وظیفه کرده و با توسل به ابزارهای مادی و معنوی همواره اعتقاد داشتم که باید با مردم صادق و روراست بود و حقایق را به آنها بازگو کرد.

شهردار سابق اردبیل در پایان سخنان خود اظهار کرد: هر چند سیستم اداری ما بیمار است و امکان انجام برخی از امور وجود ندارد اما بنده بدون توجه به زمان اداری شبانه‌روز صادقانه تلاش کردم تا علم و تجربه‌ام را در مجموعه شهرداری به کار گرفته و خدمات مطلوب و مورد رضایت‌بخش مردم را انجام دهم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
سلام جناب يدر - حالا اگر شاه بيت جور نشد شما شعر نو بگو - مشكلي نيست .
وقتي خواص استان منافع و مضرات منطقه آزاد را نميدانند و عمدتا معافيت مالياتي مد نظر همه هست دفاع هم ضعيف بوده و به نتيجه نميرسد -
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار