تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد را شاید بتوان یکی از پر شور ترین انتخابات در سطح کشور نامید.انتخابات در استان محروم کهگیلویه وبویراحمد همیشه دارای حواشی است
کد خبر: ۱۸۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 20 February 2016
انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد را شاید بتوان یکی از پر شور ترین انتخابات در سطح کشور نامید.انتخابات در استان محروم کهگیلویه وبویراحمد همیشه دارای حواشی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، یکی از حواشی جالب انتخابات امسال در حوزه ی کهگیلویه ی بزرگ در شهرستان چرام اتفاق افتاد.در این شهرستان، یکی از هواداران کاندیدها  پس از شنیدن خبر عدم احراز صلاحیت کاندید موردنظر خود، دست به اعتصاب غذا زده و اعلام کرده است تا تائید نشدن کاندیدای خود، اعتصابش را نمی شکند.
البته پس از مدتی کاندید مورد نظر تایید شد و احتمالا این هوادار اعتصاب غذای خود را شکسته است.

شب گذشته پس از اعلام تایید صلاحیت یکی از کاندیداها صدای ساز و نقاره در بیشتر مناطق حوزه ی انتخابیه ی شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده به گوش می رسید.

از دیگر نکات قابل تامل این دوره عدم حمایت علنی کاندیداهای رد صلاحیت شده اصلاح طلب از همفکران باقی مانده خود در ماراتن انتخابات بود.

یکی دیگر از حواشی انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد لشکرکشی های خودرویی کاندیداها است که تقریبا سراسر جاده های استان را تحت تاثیر قرار داده است.کافیست این روزها در یکی از مسیرهای مواصلاتی استان مسافرت کنید تا به اردوکشی های خودرویی کاندیداها برخورد کنید و گاهی در ترافیک هایی طولانی و عذاب آور گرفتار شوید.
تریبون سخنرانی اختصاصی یکی از کاندیداها از نکات جالب این دوره از انتخابات بود.در طراحی این تریبون سعی شده تریبون مجلس شبیه سازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار