مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از مرگ 2 شهروند تبریزی در گذرگاه‌های شهری و جاده‌ای تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 19 February 2016
http://fna.ir/S0645D

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما با تیر چراغ برق در کیلومتر 20 جاده تبریز-صوفیان مقابل «چله‌خانه»، اظهار داشت: این حادثه تکنسین‌های پایگاه صوفیان را به محل حادثه کشاند.

وی گفت: متاسفانه تکنسین‌های اعزامی مرگ راننده 58 ساله ماکسیما را در محل تائید کردند.

حسینقلی‌زاده با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده نیز گفت: با گزارش این سانحه رانندگی، تکنسین‌های پایگاه خسروشاه به محل اعزام شدند.

وی یادآور شد: این سانحه رانندگی نیز در ساعت 23 شب گذشته و در مسیر تبریز _ آذرشهر نرسیده به محدوده پالایشگاه اتفاق افتاده بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه وقوع این تصادف رانندگی نیز مرگ یک زن 50 ساله را که قصد گذر از عرض خیابان را داشت، در پی داشت.

جواد ناموران رئیس پلیس راه آذربایجانشرقی در تشریح علت تصادف رانندگی مسیر کیلومتر 20 جاده تبریز-صوفیان گفت: ناتوانی راننده ماکسیما در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه را علت این سانحه رانندگی گزارش شده است.

میرزاخانی رئیس پلیس راهورشهرستان تبریز نیز در خصوص علت برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده در مسیر تبریز _ آذرشهر نرسیده به محدوده پالایشگاه گفت: ناتوانی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه علت این سانحه رانندگی تشخیص داده شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :