شهردار سابق اردبیل گفت: عمل‌گرایی یکی از مهم‌ترین نقیصه‌های امروز جامعه ما است چرا که همت همه مصروف شعار دادن است و در عمل‌گرایی با مشکلات جدی روبه‌رو هستیم.
کد خبر: ۱۸۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 19 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در نشست انتخاباتی خود در مسجد جامعه نیار اظهار کرد: امروز کشور ما از سیاست‌زدگی‌ها و سیاست‌بازی‌ها دل‌مرده شده و ما در عین داشتن سیاست صحیح باید در عمل به حل مشکلات مردم اقدام کنیم.

وی بیان کرد: ما در حالی جشن‌های پیروزی انقلاب را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌کنیم که امروز آرامش، امنیت، و صلابت‌مان را مرهون خون شهدایی می‌دانیم که در سال 57 و دوران دفاع مقدس با تمام وجود به میدان آمدند تا از این انقلاب و سرمایه‌های اصیل آن دفاع کنند.

شهردار سابق اردبیل ادامه داد: جوانان این مرز و بوم خون داده‌اند تا آینده روشن ما تضمین شود و قطعا پیشرفت ایران اسلامی نیز در سایه همین رشادت‌ها و مجاهدت‌ها بهتر و شایسته رقم می‌خورد.

شهردار سابق اردبیل پایبندی به قانون اساسی را بزرگ‌ترین میثاق ملت ایران در دفاع از حیات طیبه ملت ایران توصیف کرد و افزود: ما باید بر اساس اندیشه‌های الهی و دینی پاسدار این سرمایه‌ها باشیم و به عظمت بزرگ مردان عرصه عمل و سرداران بزرگی همچون شهید باکری‌ها، ‌همت‌ها و ... افتخار کنیم که در سایه رشادت آنها امروز همه ما در اوج اقتدار هستیم.

بدری بیان کرد: این شهدا با احساس تکلیف در دوران نوجوانی و جوانی رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل شدند و حتی با قدرت تمام فرماندهی لشکری را بر عهده داشتند و با اخلاص و تقویت روحیه ایثارگری امروز می‌توانیم به راحتی راه این آزادمردان را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: اگر روزی تمام دنیا و نظام غرب و شرق در برابر این ملت صف‌آرایی کرد امروز به واسطه پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های جدید و اقتداری که برای این نظام تولید شده است ما شاهد تسلیم شدن تمام مستکبران روزگاری هستیم که با تمام وجود در برابر عظمت این ملت سرفرود آوردند که این خود سرمایه جاودانه برای عزت و عظمت اقتدار ایران است.

کلیددار شهر و نفرتش از سیاست‌بازی‌های بیهوده

کلیددار چهار ساله شهر اردبیل با بیان اینکه در رشته مهندسی عمران – سازه از دانشگاه تبریز فارغ‌التحصیل شده و تاریخ فارغ‌التحصیلی من نیز خاص است، گفت: به تاریخ 7/7/77 با معدل عالی از دانشگاه تبریز فارغ‌التحصیل شده و 12 سالی را در تبریز در سمت‌های مختلف نظیر معاونت شهرداری تبریز فعالیت کرده و در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی مشارکت داشتم.

بدری عضویتش را در هیئت‌مدیره نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی و اردبیل، مدیرکل نوسازی مدارس و ریاست سازمان مسکن و شهرسازی را به عنوان دیگر مسئولیت‌های‌شان یادآور شد و گفت: چهار سال شهردار اردبیل و کلیددار این شهر بودم و سعی کردم در دوران مسئولیتم بدون جنجال و در کمال اطمینان‌خاطری به وظیفه خود عمل کنم.

وی تصریح کرد: با تمام ظرفیت و توان در مسئولیتی که بر عهده داشتم انجام وظیفه کرده و با توسل به ابزارهای مادی و معنوی همواره اعتقاد داشتم که باید با مردم صادق و روراست بود و حقایق را به آنها بازگو کرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شهردار سابق اردبیل در پایان سخنان خود اظهار کرد: هر چند سیستم اداری ما بیمار است و امکان انجام برخی از امور وجود ندارد اما بنده بدون توجه به زمان اداری شبانه‌روز صادقانه تلاش کردم تا علم و تجربه‌ام را در مجموعه شهرداری به کار گرفته و خدمات مطلوب و مورد رضایت‌بخش مردم را انجام دهم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
موفق باشی قهرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار