رئیس شورای شهر شیراز:با توجه به آمارهای به دست آمده در تعطیلات نوروز سال جاری بیش از ۲.۵ میلیون نفر مسافر در شیراز اقامت داشتند که این نشان از میزبانی مناسب است.
کد خبر: ۱۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 04 April 2015

غلام مهدی حقدل در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه خوشبختانه در تعطیلات نوروزی میزبان خوبی برای مسافرین بودیم، گفت: در سال های قبل تعداد مسافرین را متناسب با تردد ها اندازه گیری می کردند اما در سال جاری اقامت شبانه مسافرین در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به آمارهای به دست آمده در تعطیلات نوروز سال جاری بیش از ۲.۵ میلیون نفر مسافر در شیراز اقامت داشتند که این نشان از میزبانی مناسب است.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه در سال جاری تحقق بودجه از مهمترین اولویت های شورای شهر شیراز است، گفت: بودجه شهرداری شیراز در سال جاری دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که باید با برنامه ریزی مناسب محقق شود.

حقدل ادامه داد: اجرایی شدن مصوبات شورا نیز در سال جاری با جدیت انجام می شود و از طرفی همدلی با دولت نیز مورد توجه است که خوشبختانه در سال گذشته نیز به خوبی وجود داشته است.

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته شورای شهر و شهرداری شیراز نیز یادآور شد: در مجموع با توجه به وضعیت نا مناسب اقتصادی توانستیم ۹۵ درصد بودجه سال گذشته شهرداری را محقق کنیم و از طرفی برنامه ریزی و مصوبات نیز به خوبی انجام شد.

رئیس شورای شهر شیراز تاکید کرد: آنچه برای سال جاری مد نظر شورای شهر شیراز قرار دارد رشد و توسعه مناسب و رفع مشکلات شهروندان شیراز است.

برچسب ها: شیراز ، نوروز ، فارس ، سفر ، مسافر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار