تابناک: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: بی شک حس احسان و نوع دوستی فقط در شغل پرستاری خلاصه نیست. بانویی که به یاری همسر جانبازش کمر بندد، مادری که سال ها بار پرستاری از فرزند معلولش را بر دوش می کشد، نیکوکاری که به یاری معلولان و سالمندان رنجور شتافته، همه نام پرافتخار پرستاری بر سینه دارند
کد خبر: ۱۸۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 14 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی طی پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به خانواده بزرگ پرستاری ایران به خصوص پرستاران استان مرکزی تبریک گفت.

 متن کامل این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

سالروز ولادت باسعادت بزرگ بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری (س) که موقعیتی برای قدردانی از تلاشها و زحمات شبانه‌روزی جامعه شریف و خدوم پرستاری فراهم می‌کند را به تمامی پرستاران عزیز تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم، روزی که به مناسبت ولادت یگانه پرستار خامس آل عبا و فرزندان آخرین برگزیده خدا به نام روز پرستار نامگذاری شده و به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در نظام جمهوری اسلامی برای قدر دانستن و ارج نهادن به مقام والای پرستاران است.

"پرستاران وطن پر افتخارم" از اینکه با هنری بی نظیر و تخصصی بی همتا، با وزش نسیم محبت و جاری نمودن زلال امیدواری با امتزاج طبابت جسم با طبابت روح و روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار و درخشان نمودن خورشید ایمان و اعتقادش به زندگی با هنر و تخصص خویش و با گفتاری لطیف و رفتاری ظریف و با محبت و عاطفت بی دریغ نسبت به نیازمندان خدمت می نمایید کمال تشکر و قدردانی را دارم.

بی شک حس احسان و نوع دوستی فقط در شغل پرستاری خلاصه نیست. بانویی که به یاری همسر جانبازش کمر بندد، مادری که سال ها بار پرستاری از فرزند معلولش را بر دوش می کشد، نیکوکاری که به یاری معلولان و سالمندان رنجور شتافته، همه نام پرافتخار پرستاری بر سینه دارند، دست خدا به همراهتان ای دست سرشار از عاطفه و مهر، دعای همه دردمندان بدرقه راهتان ای سینه لبریز از ایمان و یقین، دست هایتان همیشه گرم ای نگران چشم های خسته و بیمار، خدا پشت و پناهتان ای باغبان گل های پژمُرده و شاخه های شکسته، نسیم رضایت خدا گوارای وجودتان ای جلوه گاه فداکاری و صبر.

اینجانب فرا رسیدن  ولادت با سعادت اسوه صبر و مقاومت، حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران دلسوز، زحمت کش و پر تلاش ایران اسلامی به خصوص پرستاران صبور استان مرکزی، که همچون فرشتگان رحمت به دردها، مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیمار پاسخ می‌دهند،  تبریک عرض نموده، امیدوارم در این برهه از زمان که سلامت به اولویت اصلی دولت تدبیر و امید تبدیل شده است با همراهی و همدلی شما عزیزان بتوانیم سبب ارتقاء سلامت در کشور و استان باشیم

دکتر حسن طاهراحمدی 25 بهمن 1394

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار