برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان رضوی اعلام شد؛
سخنگوي جبهه اعتدال و عقلانيت ليست مورد حمايت جبهه اعتدال و عقلانيت برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در حوزه انتخابیه خراسان رضوی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 14 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، درحالیکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در لیست ویژه ای شش کاندیدای مدنظر خود را برای انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان رضوی اعلام کرده بود جبهه اعتدال و عقلانيت نیز به انتشار فهرست مورد حمایت خود اقدام کرد.

غلامرضا قلندريان با اعلام اين خبر به ایسنا ضمن ابراز تاسف از اينكه خلاء حضور آیت‌الله طبسی به عنوان سرليست كاملا محسوس است،‌ اظهار کرد:  اينك كه جريان‌هاي فكري و مردم و جامعه از بركت وجود و انديشه‌هاي ژرف كاوانه و سنجش گرايانه ايشان محروم مانده‌اند،‌ اين جبهه ضمن احترام به همه شخصيت‌هاي ارزشمند نامزدهاي مجلس خبرگان در استان خراسان رضوي‌،‌ ليست مورد حمايت خود را بر اساس اولويت بدين شرح اعلام مي‌دارد:
 
1-    آيت الله سيد محمود هاشمي شاهرودي
2-    آيت الله سيد احمد حسيني خراساني
3-    آيت الله سيد محمد سعيدي
4-    آيت الله حسن عالمي
5-    آيت الله سيد محمود مدني بجستاني
6-    آيت الله محمد هادي عبدخدايي

 
وي در خصوص ليست كانديداهاي مورد حمايت این جبهه برای انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: بررسي‌هاي  نهايي در حال انجام است و نتيجه به زودي اعلام خواهد شد.
 
قلندريان تصريح كرد: گفتمان جبهه فارغ از هر گونه تصنعات و تكلفات سياسي،‌ بر مبناي مشي اصول‌گرايي از نوع اعتدال و عقلانيت  است و زيرساخت همه فعاليت‌ها بر اساس برنامه‌هاي جامع و عقلاني به دور از هرگونه هيجانات خاص و افراط و تفريط و در تطابق كامل با منظومه فكري امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب طراحي،‌ تبيين و اجرايي شده است.
 
سخنگوي جبهه اعتدال و عقلانيت در خراسان رضوی يادآور شد: اين جبهه هيچگونه مخرج مشتركي با جريان اصلاحات نداشته و همانگونه كه قبلا اعلام شده است ليست مستقلي بر اساس شاخص‌ها شامل عقبه فكري و ديگر مولفه‌هاي اساسي و نرم‌افزاري كانديداها  ارائه خواهد کرد.

همچنین به گزارش تابناک رضوی پیشتر نیز نامزدهای مورد تایید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات مجلس خبرگان در خراسان رضوی به شرح زیر اعلام شده بود :

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی
آیت الله سید احمد علم الهدی
آیت الله سید محمد سعیدی
آیت الله سید حسن عالمی
حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسینی
حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی عبدخدایی
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
احسنت به انتخابشان.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار