آرین‌منش به نفل از دکتر بادامچیان :
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی در کانال شخصی خودش یا اشاره به وجود وحدت نظر میان آیات عظام طبسی و علم الهدی درباره انتخابات و وحدت اصولگرایان به نقل از اسدالله بادامچیان لیست خروجی شورای ائتلاف اصولگرایان در مشهد را غیر قابل قبول اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 13 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، جواد آرین‌منش، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دوره های هفتم و هشتم که پیش از این، از انصراف از ادامه فعالیتهای انتخاباتی درصورت وحدت اصولگرایان بر روی لیست واحد و عدم حضورش در آن لیست اجماعی، سخن گفته بود اعلام کرد که انصراف منتفی است چرا که این لیست غیر قابل قبول است.
وی در پیامی که در کانال تلگرامش منتشر شد، آورده است: بنده بارها اظهار داشتم در صورت توافق اضلاع اصولگرایان و داوری منطقی بر اساس شاخصهای اصولی و نهایتا تایید بزرگان و نماینده معزز ولی فقیه که همواره از ابتدای انقلاب تا کنون هدایت فعالیتهای سیاسی و انتخاباتی را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری بر عهده گرفته اند نیازی به حضور احساس نمیکنم.

این فعال باسابقه سیاسی و فرهنگی افزوده است: امروز صبح  جناب آقای بادامچیان که از مسولین اصلی انتخابات اصولگرایان در کشور هستند طی تماسی اعلام داشتند لیست خروجی شورای ائتلاف به دلیل عدم رعایت شاخصها وعدم جامعیت لازم و همچنین مغایرت کامل با انتظارات و دیدگاهای سایر اضلاع اصولگرایی و رهنمودهای نماینده ولی فقیه مردود و غیر قابل قبول است ، لذا از بنده خواستند تا کماکان در صحنه حضور داشته باشم  .

آرین منش باز هم به نقل از عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی افزوده است : ایشان اشاره فرمودند در استعلامی که قبلا از محضر حضرت آیه الله علم الهدی امام جمعه مشهد بطور کتبی صورت گرفته ایشان اظهار داشته‌اند که بنده با نظری موافقم که حضرت آیت الله طبسی نماینده مقام معظم رهبری ارایه خواهند فرمود ولاغیر.
 
نماینده سابق مردم مشهد تاکید کرد: از انجا که شروط انصراف محقق نگردیده و تاییدات لازم وجود ندارد کماکان در خدمت مردم شریف ، فهیم وحماسه ساز مشهد وکلات خواهم بود و داوری را بعهده آنان میگذارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار