استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان گفت: فقدان برف در سرشاخه‌های حوضه‌ آبریز زاینده‌رود نگرانی‌هایی را در خصوص تأمین آب اصفهان در سال 94 ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 02 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار شهردار اصفهان و معاونین که به مناسبت فرارسیدن سال نو صورت گرفت، اظهار کرد: امیدوار هستم در سال جدید اصفهان به توسعه و پیشرفت موردنظر خود دست یابد.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی گفت: مسئولین باید با پیروی از این شعار روند خدمت‌رسانی به مردم را سرعت دهند.

استاندار اصفهان بر اهتمام ویژه مجموعه مدیریت شهری در جهت توسعه و پیشرفت شهر و تسریع در روند خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم تأکید کرد.

زرگرپور به وضعیت بارش‌ها در سال گذشته اشاره کرد و افزود: فقدان بارش برف در سرشاخه‌های حوضه آبریز زاینده‌رود نگرانی‌هایی را در خصوص تأمین آب در سال 94 ایجاد کرده است.

وی با اشاره به لزوم آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری در استان، بهبود وضعیت فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی و همچنین موضوع هتل‌سازی در اصفهان را از بحث‌های مهم این بخش عنوان کرد.

شهردار اصفهان نیز با ارائه‌ گزارشی از عملکرد مجموعه‌ی مدیریت شهری در سال 93 به استاندار اصفهان، برنامه‌های شهرداری را در خصوص خدمت‌رسانی به مسافران در نوروز 94 تشریح کرد.

همچنین در این دیدار در خصوص نقش مؤثر سازمان توسعه‌ گردشگری اصفهان با توجه به اینکه در سند آمایش سرزمین توسعه‌ گردشگری یکی از محورهای توسعه‌ اصفهان در نظر گرفته‌ شده است؛ بحث و گفت‌وگو شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :