معاون ارتباطات و پیگیری شورای همگرایی اصولگرایان ایلام ضمن معرفی کاندیداهای موردحمایت اصولگرایان در استان از کاندیداهایی که دل در گرو این تفکر دارند خواست انصراف دهند و از این لیست حمایت کنند.
کد خبر: ۱۸۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 13 February 2016
معاون ارتباطات و پیگیری شورای همگرایی اصولگرایان ایلام ضمن معرفی کاندیداهای موردحمایت اصولگرایان در استان از کاندیداهایی که دل در گرو این تفکر دارند خواست انصراف دهند و از این لیست حمایت کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس "خدابخش داودی نصر" در خصوص این خبر اعلام کرد:با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در برهه‌‌ای حساس از تاریخ انقلاب قرار گرفته‌ایم و خوشبختانه موضوع انرژی هسته‌ای با حمایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری به نقطه‌ی روشنی رسیده است.

وی ادامه داد: هرچند به فرموده‌ی مقام معظم رهبری در بحث هسته‌ای هزینه‌های زیاد داده‌ایم و آنچه مدنظر ما بود به آن نرسیده‌ایم اما امیدواریم دولت با در نظر گرفتن نکات 9 گانه‌ی معظم‌له بر برجام که در نامه به ریاست جمهوری هم 6 نکته به آن اضافه کرد تدبیر به خرج دهد و از فضای فراهم شده بهترین استفاده را ببرد.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین ایلام تأثیر تحریم در وضعیت اقتصادی کشور را 20 تا 30 در صد و 70 تا 80 درصد آن را نتیجه نوع مدیریت داخلی‌ دانست و ابراز امیدواری کرد در سطح کشور و استان با نصب مدیران شایسته شاهد حل مشکلات اقتصادی باشیم.

معاون ارتباطات و پیگیری شورای همگرایی اصولگرایان استان درباره انتخابات گفت: اولین دغدغه‌ی اصولگرایان نظام اسلامی است و اینکه ان‌شاالله نمایندگانی سالم و صالح فارغ از جناح و گروه به مجلس راه پیدا کنند و شأن آن‌ها در حد نمایندگی مجلس باشد تا بتوانند منشاء خیروبرکت برای مردم و استان باشند.

داودی‌نصر اهل بده و بستان نبودن، اهل ریخت‌وپاش نبودن، شفافیت به خرج دادن در هزینه‌های تبلیغات، مدیر و مدیر و متخصص بودن و پرهیز کردن از قول‌های بی‌ربط با جایگاه نمایندگی را از ویژگی‌های یک کاندیدای مطلوب اعلام کرد و گفت: بر این اساس دغدغه اصولگرایان نسبت به ادوار گذشته شدیدتر شده است و بحمدالله به‌تبع اصولگرایان کشور وحدت کامل و صددرصدی در بین اصولگرایان استان محقق شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 4 جلسه شورای ائتلاف در بین اصولگرایان استان تشکیل‌شده و تمام گروه‌ها بدون کوچک‌ترین اختلاف در نهایت اجماع به لیست مشترکی هم دست یافته‌اند و چون به مصادیق رسیده‌ایم و لیست هم منتشرشده و باید مواظب تخریب و نق زدن دیگران باشیم و ممکن است جناح مقابل شایعه‌پراکنی کند که بحمدالله تاکنون این تخریب‌ها هیچ‌گونه تأثیری نداشته است.

داودی‌نصر گفت: جناح مقابل باید به‌جای تخریب کردن اصولگرایان کار خود را انجام دهند چون وحدت اصولگرایان در حد اعلی است و ما بر اساس سه شاخص شایستگی، تخصص و مقبولیت به سه نفر رسیدیم.

وی ادامه داد: انتخاب فقط سه نفر به دلیل محدودیت بوده است و الا همه‌ی کسانی که برای نمایندگی مجلس تایید شده‌اند اصولگرا، اخلاقی و ارزشی هستند و دل در گرو نظام دارند و نتوانستیم بیش از این تعداد را در لیست موردحمایت اصولگرایان ایلام معرفی کنیم.

معاون ارتباطات و پیگیری شورای همگرایی اصولگرایان گفت: شورای اصولگرایان استان برای حوزه انتخابیه‌ی ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی از حجت‌الاسلام‌والمسلمین «عمران احمدی» و دکتر «روح‌الله ناصرزاده» و در حوزه‌ی دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره از «محمدتقی محمدی» حمایت خواهد کرد و نکته‌ای که باید اصولگرایان مدنظر داشته باشند اینکه نباید احساس کنند این شورا آن‌ها را متعلق به این طیف فکری ندانسته است و نکته دیگر اینکه انتظار داریم از دیگر کاندیداهایی که به اصولگرایی معتقد هستند ضمن انصراف از این لیست حمایت کنند.

داودی‌نصر ابراز امیدواری کرد که روزی برسد که در استان ایلام به‌جای قومیت تفکر حزبی حکم‌فرما باشد آن هم حزب‌هایی که بیشتر از هر چیزی به منافع ملی بیندیشند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار