در مسابقات شنای جام پارسیان شیراز اتفاق افتاد؛
تابناک : چند شناگر تیم اصفهان در مسابقات شنای جام پارسیان شیراز، به دلیل نامناسب بودن غذای خوابگاه محل برگزاری این مسابقات با مسمومیت مواجه شدند!
کد خبر: ۱۷۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 12 February 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، مسابقات شنای جام پارسیان در رده‌های سنی 11-12 و 13-14 سال از 20 تا 22 بهمن ماه در استخر انقلاب شیراز برگزار شد.

در این مسابقات تیم‌های شنای آموزش و پرورش و اصفهان «ب» به ترتیب به مقام قهرمانی رده سنی 11-12 سال و نایب‌قهرمانی رده سنی 13-14 سال دست یافتند.

اما گویا شرایط میزبانی شهر شیراز در این دوره از رقابت‌ها چندان مطلوب نبوده است و به جز شرایط نه چندان مساعد خوابگاه ورزشکاران، چند عضو تیم اصفهان نیز به دلیل نامناسب بودن غذای خوابگاه دچار مسمویت شده‌اند.

حواشی این دوره از رقابت‌ها به نقل از روابط عمومی هیئت شنای استان به شرح زیر است:

* خوابگاه محل اسکان شرایط مطلوبی را برای ورزشکاران مهیا نکرده بود و همچنین وعده‌های غذایی نامناسب باعث شده بود که چند شناگر با مسمومیت مواجه شوند.

* در حالی که محمد مظاهری شناگر اصفهانی با مسمومیت مواجه شده بود، پس از تزریق سرم به آب زد تا تیم 11-12 سال آموزش و پرورش اصفهان از کسب عنوان قهرمانی دور نشود.

* کمیته اطلاع رسانی این رقابت‌ها عملکرد مطلوبی نداشت و به گفته مسئولان تیم اصفهان حتی در حد مسابقات محلی هم نبود.



* عباسعلی کشتکار سرمربی تیم شنای ایران در حین مسابقات در استخر انقلاب شیراز حضور داشت و همه شناگران را زیر نظر داشت.  

* مدیریت خوب گامر دیلانچیان سرمربی تیم‌های اصفهان به همراه دیگر مربیان حامد عزیزی، کورش جلیلی، اصلان صالحیان و احسان محمدی باعث شد که با توجه به مسمومیت چهار شناگر اصفهانی، نماینده‌های اصفهان به مقام قهرمانی و نایب‌قهرمانی برسند.

* خانواده‌های شناگران اصفهانی در طول مسابقات همیار تیم‌های اصفهانی بودند و همکاری لازم را با سرپرست و مربیان تیم‌ها داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار