کد خبر: ۱۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 01 April 2015
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
 
 هادی نصیری امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به هوشیاری نیروی انتظامی در مقابله با مواد مخدر، آمادگی پلیس مبارزه با مواد مخدر در میاندورود را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در ماه‎های گذشته برای مبارزه با مواد مخدر انجام شده است، افزود: ماموران یگان مبارزه با مواد مخدر میاندورود در اقدامی پلیسی و غافلگیرانه موفق به توقیف یک خودرو سمند با محموله بیش از 11 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری دو نفر در این پرونده خبر داد و بیان داشت: این افراد به همراه مواد مکشوفه و خودرو مورد استفاده آنان با تشکیل پرونده انتظامی برای رسیدگی لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

این مسئول با بیان اینکه پلیس با تعامل سازنده با مردم هرگونه راه برای فعالیت افراد قاچاقچی را شناسایی و مسدود کرده است، افزود: با اقدامات انجام شده همه نقاط شهرستان میاندورود برای این افراد ناامن شده و توصیه پلیس اجتناب آنان از اقدامات غیرقانونی است.

نصیری از کشف یک محموله قابل توجه جاسازی شده حشیش در ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این پرونده که افراد مواد مخدر را از جنوب کشور به سمت استان گلستان حمل می‎کردند با ورود به مازندران و شهرستان میاندورود شناسایی و چهار نفر از آنان دستگیر و به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان همراهی مردم میاندورود را در اجرای وظایف قانونی پلیس بسیار مهم و ارزنده توصیف کرد و گفت: در روزهای منتهی به عید نوروز 6 هزار قطعه مواد محترقه از یک فروشنده کشف و تحویل مراجع قضایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار