رئیس مرکز مدیریت حوادث استان قم:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن یک نفر در قم جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۷۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 11 February 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم بیان داشت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن از جمله این حوادث بود که به مرگ یک نفر دیگر منجر شد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در این حادثه استفاده از گاز پیک نیک در فضای سربسته منجر به مرگ آقایی حدوداً 40 ساله شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: متأسفانه تاکنون 9 نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده و بیش از 70 نفر دیگر نیز دچار مسمومیت با درجات مختلف شده‌اند.

حسنی از واژگونی تریلی به عنوان دیگر حادثه امروز یاد کرد و گفت: این حادثه در روستای فوجرد بخش دستجرد روی داد که یک مجروح بر جای گذاشت.

وی اضافه کرد: حال مجروح این حادثه وخیم گزارش و برای وی درخواست اورژانس هوایی اعلام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: در حادثه واژگونی وانت و در پی آن حریق خودرو آقایی 35 ساله متأسفانه جان خود را از دست داد.

حسنی اعلام کرد: این حادثه در جاده سلفچگان روی داد که در آن یک نفر دیگر نیز مجروح شد، همچنین مجروح این حادثه توسط بالگرد به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار