دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تمامی مراحل انتخابات اعم از اجرا، نظارت و حضور در نظام جمهوری اسلامی ایران توسط خود مردم انجام می شود.
کد خبر: ۱۷۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 10 February 2016
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تمامی مراحل انتخابات اعم از اجرا، نظارت و حضور در نظام جمهوری اسلامی ایران توسط خود مردم انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر شاه آبادی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پاوه که در سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: مردم مهمترین عامل در اجرا، نظارت و برگزاری انتخابات هستند.

وی اظهار کرد: اعضای هیات های اجرایی و نظارت متشکل از معتمدین مردم هستند که توسط خود مردم انتخاب می شوند و انتخابات هم در مرحله بعد توسط مردم برگزار و با حضور آنها شکوه وعظمت پیدا می کند.

وی افزود: انتخابات یک پروسه ملی است و تمام دستگاه های اداری و اجرایی ملزم هستند تمام امکانات و نیروی انسانی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

شاه آبادی دهه فجر را ثمره و نتیجه تلاش و زحمات طاقت فرسای حضرت امام (ره) دانست و گفت: دستاورد این زحمات و تلاش های امام (ره) بزرگترین انقلاب قرن به نام انقلاب اسلامی ایران است.

وی عقلانی، شجاعت و معنویت با دیانت را از ویژگی های حضرت امام (ره) دانست و گفت: اوج مبارزات امام (ره) در اوج قدرت رژیم پهلوی آغاز و به ثمر نشست.

شاه آبادی، وظیفه و رسالت مسئولان را در این برهه تولید قدرت دانست و گفت: مسئولیت همه ما به برکت وجود این انقلاب و این نظام بدست آمده و این نظام، خون شهیدان، زحمات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است که به ما عزت داده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه افزود: ما نیز باید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و موجبات تولید قدرت را برای کشور و نظام از طریق خدمت به مردم فراهم کنیم نه اینکه برای نظام و مردم هزینه ایجاد نمائیم.

فرماندار پاوه نیز با تبریک 22 بهمن و ایام دهه فجر گفت: 22 بهمن تبلور فریادهای ملت ایران برای آزادی خواهی و نابودی طاغوت و ظلم و تاریکی و رسیدن به نور و روشنایی و آزادی است.

پرویز ایده پور، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را موجب تقویت نظام، بیعت با رهبری و مأیوس کردن دشمنان این نظام دانست.

فرماندار پاوه افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هفتم اسفند در این شهرستان فراهم شده و تعداد 237 شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات پیش بینی شده است.

در این جلسه سید نجیب میرانی به عنوان معاون فرماندار پاوه و سعدی مصطفی زاده به عنوان بخشدار نوسود معرفی شدند.

پیش از این سید نجیب میران بخشدار نوسود و سعدی مصطفی زاده کارشناس سیاسی و انتظامی فرمانداری پاوه بودند.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار