تبلیغات عجیب و غریب کاندیداها انتخابات در استان یزد به همراه عکس؛
همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، کاندیداهای تایید صلاحیت شده از روش ها وشیوه های عجیب و متنوعی برای افزایش تعداد آرای خود بهره می برند.
کد خبر: ۱۷۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 10 February 2016
به گزارش تابناک یزد، شنیده ها و بعضا تصاویر منتشر شده درشبکه های اجتماعی نشان می دهد علی رغم ممنوعیت تبلیغات برای انتخابات مجلس، بعضا برخی از کاندیدا بی محابا و بدون توجه به قوانین تبلیغات به شیوه های عجیب و بعضا خنده دار دست زده اند.

عکس یادگاری با قبور شهدا
یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه یزد واشکذر طی روزهای اخیر با حضور در خلدبرین یزد با قبور شهدای مشهور و شناخته شده یزدی عکس یادگاری گرفته است و برای هرکدام نیز جمله ای نوشته است. ستاد تبلیغاتی او این عکس ها را به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.

از قان قان کردن یک کاندیدا تا عکس یادگاری با قبور شهدا و رپورتاژ یک خبرگزاری دولتی برای کاندیدای خاص


عکس یادگاری با دیگ غذای نذری

یکی از کاندیدهای حوزه تفت و میبد هم با حضور در آشپزخانه یک مجموعه خیریه در پخت غذای نذری کمک کرده است. ستاد انتخاباتی او نیز عکس های تلاش های خاضعانه او را به صورت انبوه در شبکه های اجتماعی منتشر و در ذیل عکس نیز دعوت به عضویت در کانال اختصاصی تلگرام این کاندیداهای زحمتکش و مردمی کرده است.

از قان قان کردن یک کاندیدا تا عکس یادگاری با قبور شهدا و رپورتاژ یک خبرگزاری دولتی برای کاندیدای خاص

قان قان کردن یک کاندیدا
علی غم ممنوعیت تبلیغات و سخنرانی انتخاباتی، یکی از کاندیداهای حوزه مهریز با حضور در مسجد یکی از محلات در شهرستان خاتم سخنرانی انتخاباتی مفصلی انجام داده است و قول های زیادی به مردم در خصوص رفع مشکلات آن داده است. گفته می شود بعد از پایان سخنرانی او، یکی از حاضران در جلسه از او می خواهد حالا که در صدد حل همه مشکلات است به او هم گاز بدهند. کاندیدای  مورد نظر هم با گرفتن ژست یک موتور سوار و تغییر لحن صدای خود و ادای صدای قان قان کردن، به او گفته بیا این هم گاز!
این رفتار کاندیدا مورد تعجب و دلخوری مردم منطقه را فراهم کرده است.

ویزیت رایگان برای جمع آوری رای
یکی از کاندیداهای جریان خاص  حوزه یزد و اشکذر نیز با ارائه ویزیت رایگان در محلات مختلف شهر در صدد جمع آوری رای برای خود است.
هرچند مردم از ویزیت رایگان این کاندیدای پزشک استقبال کرده اند ولی رفتار و نوع تبلیغات او در خور تامل و بحث است.

بیلبورد بزرگ تبلیغاتی علی رغم ممنوعیت
یکی از نمایندگان دوره فعلی مجلس شورای اسلامی علی رغم کاندیداتوری و برخلاف قوانین مصوب به بهانه ارائه گزارش عملکرد خود به مردم بلیبوردهای رسمی در ابعاد بسیار بزرگ تبلیغاتی در سطح حوزه انتخابیه خود نصب کرده است.
از نوع رفتار و برخورد مسئولان قضایی و انتخاباتی استان با نصب این بیلبوردهای تبلیغاتی انتخاباتی اطلاعی در دست نیست.

از قان قان کردن یک کاندیدا تا عکس یادگاری با قبور شهدا و رپورتاژ یک خبرگزاری دولتی برای کاندیدای خاص

رپورتاژ یک خبرگزاری دولتی برای کاندیدای جریان خاص
با اعلا رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ممنوعیت تبلیغات برخی رسانه ها از جمله خبرگزاری ها، سرپرستی یکی از این خبرگزاری ها به صورت ویژه و مستمر مصاحبه و گزارش هایی در جهت تبلیغات کاندیدای خاص اهم طیف این خبرگزاری در حوزه یزد و اشکذر انجام می دهد.
این درحالی است که از تصاویر آتلیه و تبلیغاتی این کاندیدا نیز در خبرهای مذکور مورد استفاده قرار می گیرد که شائبه سوء استفاده از بیت المال برای تبلیغات به ذهن متبادر می کند.
از نوع رفتار و  شدت برخورد مسئولان قضایی و انتخاباتی استان در این خصوص  اطلاعی در دست نیست.

از قان قان کردن یک کاندیدا تا عکس یادگاری با قبور شهدا و رپورتاژ یک خبرگزاری دولتی برای کاندیدای خاص

چاپ پوستر با عکس نماینده شهید
یکی از نمایندگان فعلی مجلس و کاندیدای دوره دهم نیز با طراحی و چاپ و انتشار پوستری از عکس خود در کنار عکس شهید دکتر سیدرضا پاکنژاد نماینده مردم یزد و از شهدای حادثه هفتم تیر و درج جملاتی با هدف شبیه سازی تصویری از خود و این نماینده پا به عرصه تبلیغات گذاشته است.
هرچند انتشار این پوستر موجب دلخوری خانواده شهید را فراهم کرد و فرزندشهید پاکنژاد از هرگونه هماهنگی و کسب اجازه از طرف نماینده فعلی مجلس بی اطلاعی کرد و خواستار رعایت حرمت ها شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار