معاون سپاه قدس گیلان:
وی گفته بود که اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان گیلان، از سوم فروردین ماه آغاز شده و تا هفدهم همین ماه ادامه می یابد.
کد خبر: ۱۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 31 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی روز سه شنبه در جمع دانشجویان جهادی گروه مصباح منطقه خرارود از توابع شهرستان سیاهکل در شرق استان گیلان اظهار کرد: اردوهای جهادی، فرصتی برای تعالی روح است و می توان در این اردوها انسان های خوب تربیت کرد.

وی بردن انقلاب به روستاها را از دیگر اثرات اردوهای جهادی دانست و گفت: شما با این اردو، انقلاب را به روستاها می برید و دل افراد روستایی را با انقلاب نرم تر می کنید البته برای این اقدام ابتدا باید خود شما انقلابی بوده و انقلاب را به درستی بشناسید تا بتوانید آنها را نیز انقلابی کنید.

سرهنگ بایرامی با بیان اینکه رویکرد اردوهای جهادی انسان محور و نرم افزاری است، افزود: در عرصه عمرانی و خدماتی هم تلاش های زیادی می شود اما هدف، تربیت انسان است.

وی ادامه داد: حضور جوانان جهادگر بسیجی در مناطق محروم منجر به تغییراتی در جهت بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی، عمرانی روستائیان می شود که آثارش نسل به نسل برجای خواهد ماند.

37 نفر از جهادگران بسیجی گروه مصباح به مدت 10 روز در روستای خرارود سیاهکل در عرصه های آموزشی، فرهنگی و عمرانی مشغول به فعالیت هستند.

مرتضی نورسته مسوول سازندگی و کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان پیش از این، از اعزام یکصد و 50 نفر از دانشجویان بسیجی و فارغ التحصیلان به اردوهای جهادی در ایام نوروز خبر داده بود.

وی گفته بود که اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان گیلان، از سوم فروردین ماه آغاز شده و تا هفدهم همین ماه ادامه می یابد.

اردوهای جهادی دانشجویی از سال 1379 در کشور و از سال 1383 در استان گیلان با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم آغاز شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار