مدیر حج و زیارت استان یزد گفت : پیش ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات از روز سه شنبه در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 09 February 2016

به گزارش تابناک یزد،علی اصغرشریفی اظهارکرد: شروع پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح امروز سه شنبه 20/11/94 لغایت ساعت 16 سه شنبه 27/11/94 ادامه خواهد داشت .

وی افزود: متقاضیان برای انجام این پیش ثبت نام می بایست در مهلت مقرر به سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج و زیارت به آدرس www.atabat.haj.ir مراجعه و نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کنند.
این مسوول اضافه کرد: روز شنبه اول اسفند ماه قرعه کشی میان متقاضیان انجام خواهد شد و نتیجه این قرعه کشی روز یکشنبه دوم اسفند ماه بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام قطعی در کاروانها مطلع شوند.
وی گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته این پیش ثبت نام اینترنتی برای اعزام به عتبات عالیات از تاریخ های بیست ویکم اسفند ماه 94لغایت پانزدهم خرداد ماه 95 می باشد.
شریفی از اعزام کاروان هوائی 14روزه خبردادوتصریح کرد: از 11بهمن ماه امسال روزهای یکشنبه هرهفته پنج کاروان بصورت اقامت یک هفته ای و یک کاروان بصورت اقامت دو هفته ای از فرودگاه شهید صدوقی یزد به فرودگاه بغداد اعزام می شوند.
این مسوول بابیان اینکه نرخ اقامت ورفت وآمد 14 روزه هوائی 19میلیون و189هزارو 250ریال می باشد ادامه داد: شش روز اقامت در کربلا ، سه روز درنجف وسه روز نیز درکاظمین برای زائران پیش بینی شده است.
در10ماهه امسال بیش از 16 هزار و 727 زائر در قالب 443 کاروان از این استان به صورت هوائی و زمینی به سفر زیارتی عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
بجز این تعداد زائرانی یزدی که بصورت هوائی و زمینی به عتبات عراق اعزام شدند، درآذرماه امسال نیز تعداد 21هزار 265 نفر متقاضی زیارت کربلا در اربعین حسینی در قالب چهار هزار و 220 گروه به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار