تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
در حاشیه هشتمین روز جشنواره فیلم فجر اولین فرش قرمز برای فیلم ممیرو به کارگردانی هادی محقق بود که عوامل این فیلم با لباس های زیبای محلی ظاهر شدند.
کد خبر: ۱۷۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸ 08 February 2016
در حاشیه هشتمین روز جشنواره فیلم فجر اولین فرش قرمز برای فیلم ممیرو به کارگردانی هادی محقق بود که عوامل این فیلم با لباس های زیبای محلی ظاهر شدند.
سید رضا محقق ، تهیه کننده فیلم ممیرو در گفتگویی کوتاه با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، هدف از حضور با لباس محلی بر اولین فرش قرمز هشتمین روز جشنواره فجر را معرفی فرهنگ و لباس محلی استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد.در حاشیه هشتمین روز جشنواره فیلم فجر اولین فرش قرمز برای فیلم ممیرو به کارگردانی هادی محقق بود که عوامل این فیلم با لباس های زیبای محلی ظاهر شدند.
وی همچنین از نامزدی این فیلم برای دریافت تندیس و جوایز بخش هنر و تجربه خبر داد.
اسامی فیلم های نامزد دریافت تندیس و جوایز بخش هنر و تجربه بدین شرح معرفی شدند:
چهارشنبه به کارگردانی سروش محمد زاده
سگ و دیوانه عاشق به کارگردانی علی محمد قاسمی
ممیرو به کارگردانی هادی محقق
نیم رخ ها به کارگردانی ایرج کریمی
یک شهروند کاملا معمولی به کارگردانی مجیزد برزگر
در این بخش دو جایزه بهترین فیلم و جایزه ویژه هیات داوران از طرف گروه هنر و تجربه به برگزیدگان اهدا می شود.
لازم به ذکر است که فیلم ممیرو به کارگردانی هادی محقق این روزها در مسابقات مختلف سینمایی به خوبی می درخشد.
هادی محقق در جشنواره بوسان هنگامی که در جایگاه برای دریافت جایزه ی خود رفت با نمایش آواز محلی باعث هیجان وتحسین فوق العاده حاضرین در سالن شد.
ممیرو در جشنواره سینمایی کشور هند هم توانست نمایش خیره کننده ای داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
درود بر سردار.مردم کهگلویه بزرگ بدانید که اگه بفکر منطقه و پیشرفت هستید الان وقتشه که با انتخاب گوهر گرانبهاومرد غیرتمند و دلسوزی به ارمانهای خودتون برسید.و بدانید که تو کل تاریخ کهگلویه بزرگ همچین انسان با لیاقت و شایسته و کاردانی پیدا نمیشه .موحد فقط بفکر خودش و فامیلاشه با کارای فردی حق خیلیا را تباه کرد.دوباره اومده با چاپلوسی و یاوه گویی و کلک مردم ساده و صادق منطقه را گمراه کنه،اگه واقعا مرد بود و لیاقت داشت نباید از بدیه کسی حرف میزد این نشونه ضعف و بی لیاقتیشه.....درود بر سردا هاشمی
بهزادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
درود بر شرف جناب محقق.ناشناس نظر شما ربطی به موضوع نداره.مطلبو اول بخون بعد نظر بده -ربطی به انتخابات نداره .موحد یا هاشمی اینجا جایی تبلیغ نیست.انتخابات زده شده ایم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار