کد خبر: ۱۷۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 08 February 2016
به گزارش تابناک یزد، استاندار یزد گفت: یزد در زمینه‌های صنعتی، تحقیقاتی، فناوری، گردشگری، انرژی خورشیدی و کشاورزی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و سرمایه‌گذاری مشترک با کشور هند و سرمایه‌گذاران این کشور امکان‌پذیر است.
 سید محمد میرمحمدی در دیدار با نمایندگان شرکت‌های هندی مشتاق سرمایه‌گذاری در استان یزد که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: پس از توافق جمهوری اسلامی ایران با 1+5، اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌ها علیه ملت ایران، پیشنهادهای اقتصادی و تجاری زیادی برای همکاری‌های دوجانبه از طرف کشورهای مختلف به ایران رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری که در استان یزد وجود دارد، آمادگی داریم زمینه‌ سرمایه‌گذاری در صنعت توریسم را برای شرکت‌های سرمایه‌گذار هندی فراهم کنیم. یزد با دارا بودن بافت تاریخی زنده و پویا در دنیا منحصربه‌فرد است و در کنار استان‌های اصفهان، فارس و کرمان از بیشترین جذب گردشگران خارجی برخوردار است.

استاندار یزد عنوان کرد: استان یزد با توجه به داشتن بیش از 330 روز آفتابی، فرصت‌های خوبی را برای تولید انرژی خورشیدی داراست و می‌تواند زمینه‌های همکاری دوجانبه کشورهای ایران و هند را فراهم سازد.

در ابتدای این دیدار نمایندگان شرکت‌های تولیدی، صنعتی و تجاری هند علاقه‌مندی خود را برای سرمایه‌گذاری در استان یزد اظهار کردند و به بیان توضیح بخشی از تولیدات و دستاوردهای شرکت‌های خود پرداختند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار