معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: مردم با مشارکت گسترده خود در انتخابات هفتم اسفند و حضوری حداکثری در پای صندوق های اخذ رای، شایسته ها را انتخاب کنند.
کد خبر: ۱۷۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 07 February 2016
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: مردم با مشارکت گسترده خود در انتخابات هفتم اسفند و حضوری حداکثری در پای صندوق های اخذ رای، شایسته ها را انتخاب کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛"حسین کلانتری" شامگاه شنبه در شب فرهنگ و هنر ویژه شهرستان دره شهر در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: بی شک مردم این استان همگام با سایر ملت ایران اسلامی در این روز با حضور گسترده در این رویداد و انتخاب شایسته ترین ها برگ زرین دیگری بر افتخارات کشورمان رقم خواهند زد.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران با همدلی و وحدت در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر انسجام و اتحاد خود را در معرض دید جهانیان خواهد گذاشت.
کلانتری با اشاره به برگزاری دهه فرهنگ و هنر در استان ایلام و شب فرهنگ و هنر دره شهر گفت: این شهرستان قلب تمدن ایلام است و نامش به بلندای تاریخ این سرزمین می رسد.
وی از رسانه های گروهی بویژه رسانه ملی خواست نسبت به انعکاس مطلوب برنامه های دهه فرهنگ و هنر این استان اهتمام ویژه ای داشته باشند.
ششمین شب دهه فرهنگ و هنر ایلام با حضور اهالی هنر و مردم علاقه مند با میزبانی هنرمندان دره شهری برگزار شد که با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه گردید.
کاروان فرهنگ و هنر استان ایلام پس از عبور از شهرهای آبدانان، ایوان، چرداول، بدره و ایلام با ساز و آواز در ایستگاه فرهنگ و هنر شهرستان دره شهر با مخاطبان خود همراه شد.
اجرای گروه نمایش ماداکتو با هنرمندی جهانگیر هاشمی، گروه موسیقی ماهور به سرپرستی فیروز تتری و شعرخوانی چند شاعر محلی سوغات هنرمندان دره شهری برای مردم ایلام در این شب بود.
نخستین دهه فرهنگ و هنر استان ایلام همزمان با دهه فجر در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام در حال برگزاری است و هر شب یکی از شهرستان های این استان میزبان است و برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می کند.
امشب و در هفتمین شب از آیین های ویژه دهه فرهنگ و هنر، هنرمندان شهرستان دهلران میزبان اهالی فرهنگ و هنر استان ایلام است./م





منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار