کد خبر: ۱۷۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷ 07 February 2016
تابناک: مربی تیم ملوان گفت: اعضای کادر فنی مبلغی بیشتر از 10بین تا 15 میلیون تومان دریافتی داشته اند اما حمید استیلی هنوز چیزی نگرفته است.

رأفت: استیلی حتی یک ریال هم دریافت نکرده استپایان رأفت مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد ملوانی‌ها در مقابل نفت تهران گفت: بازی خوبی انجام نشد اما در کل دو تیم زحمت کشیدند تا امتیاز کسب کنند. بازی روان نبود و بیشتر درگیرانه و فیزیکی دنبال می شد.

تیم ما سعی می کرد کار را روی زمین پیش ببرد اما تیم مقابل جوان تر بود و تلاش می کرد تا اجازه کار را به ما ندهد.
 
وی افزود: بازی تقریبا برابر بود اما ما بهتر ظاهر شدیم متاسفانه داور در صحنه هند عملکرد خوبی نداشت و همین موضوع باعث اعتراض شدید ما شد. تا کنون 6 پنالتی در بازی های مختلف برای ما گرفته نشده است و دیگر ما از این شرایط خسته شده‌ایم و نمی دانیم که باید جواب هواداران را چه بدهیم به هر حال ملوان تیم پر طرفداری است و تمام مردم انزلی عاشق این تیم هستند. به همین دلیل به مسئولان اعتراض می‌کنند که چرا تیم به این شرایط داوری اعتراض نمی کند و اگر ما هم اعتراض بکنیم با ما برخورد می شود. سوالی که برای ما وجود دارد و این است که چرا برخی داوری ها به ضرر ماست؟ برخی از تیم ها هستند زمانی که 2 بار این اتفاق برایشان می‌افتد زمین و زمان را بر هم می زنند تا مشکلاتشان حل شود اما این گونه نیستم وبا توجه به امکانات کمی که داریم  تلاش  زیادی می کنیم و به همین دلیل همین یکی دو صحنه ای که برای ما اینگونه می شود برای ما بسیار سرنوشت ساز و مهم است.
 
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص شایعه قهر مازیار زارع اظهار داشت:مازیار با توجه به سوابقی که دارد از پیشکسوتان ملوان محسوب می‌شود وی سابقه حضور در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را دارد هواداران ملوان هم علاقه زیادی به پژمان توری و مازیار زارع دارند ولی متاسفانه 2،3 هفته ای است که مازیار از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل است و به احتمال زیاد این ناراحتی ها شرایط مالی که دارد به هر حال ما با وی صحبت می کنیم و تلاش می کنیم تا مازیار را به شرایط قبل بازگردانیم.
 
وی در ادامه افزود: ما به مازیار اعتقاد داریم زیرا بازیکنی است که با تمام وجود کمک می کند تا شرایط تیم عوض شود، به هر حال ما هم در زمانی که بازیکن بودیم درگیر این گونه مسائل می شویم اما سعی می کردیم با بزرگترها صحبت کنیم تا مشکلاتشان حل شود امیدوارم دوباره نتایج خوبی بگیریم و با کمک مازیار و پژمان بتوانیم مردم انزلی را خوشحال کنیم و در این یازده فینال باقی مانده بدرخشیم.
 
وی در خصوص عملکرد بازیکنان جدید این تیم و دروازه بان ملوان گفت:با توجه به این که پست دروازه بانی سخت است و ما دو بازیکن خوب در این پست داشتیم تصمیم گرفتیم تا پس از جدایی پاشنکو  از دروازه بان های خودمان استفاده کنیم و خوشبختانه تا این جا بازیکنان جدید و گلرهای ما عملکرد خوبی داشتند.
 
وی درمورد حسینی هم گفت:حسینی هم یکی از گلرهای خوب ایران است و هیچ چیزی کم ندارد.
 
رافت در مورد نظر مسئولان باشگاه از عملکرد کادر فنی هم گفت:خوشبختانه هیئت مدیره باشگاه حمایت خوبی دارد و از همان ابتدای کار کا را تنها نگذاشتند. همه به هم اعتقاد داریم وبا تمام تلاش کار می کنیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم.
 
وی افزود: هر جایی که حمید استیلی کار می کند ابتدا تلاش می کند صداقت را اولویت قرار دهد و به همین دلیل شرایط خوبی میان مسئولان باشگاه و کادر فنی برقرار است به امید خدا بتوانیم با حمایت‌هایی که توسط هیئت مدیره صورت میگیرد ملوان را در لیگ و جدول حفظ کنیم و از سال آینده با برنامه درست روبه جلو حرکت کنیم.
 
رافت در خصوص فضای حاکم به تیم پس در پرداختی که بازیکنان صورت گرفته است عنوان کرد: فضای تمرینات و فضای تیم بسیار خوب است. جا دارد از دنیا مالی تشکر ویژه ای داشته باشیم زیرا وی عاشق ملوان است وبا تمام توان سعی می کند تا اوضاع این تیم خوب شود امیدوارم بازیکنان هم با عملکرد خوبشان بتوانند روحیه هیئت مدیره را برای جذب حامی مالی در این شرایط سخت بیشر کنند.
 
مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص دریافتی‌های کادرفنی گفت:ما چیزی حدود 10 تا15 میلیون تومان دریافتی داشتیم ولی شاید کسی باور نکند حمید استیلی حتی ریالی هم دریافت نکرده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار