سردار نقدی در مشهد تشریح کرد: آمریکایی‌ها 2 میلیارد و 308 میلیون دلار بودجه، برای براندازی جمهوری اسلامی در نظر گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۷۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 06 February 2016
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بودجه سال 2016 آمریکا دو میلیارد و 308 میلیون دلار یعنی هشت هزار میلیارد تومان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اختصاص دادند و مسئولان ما هم که قسم خوردند مدافع حقوق ملت باشند در قبال این قانون ظالمانه هیچ کاری در دفاع از ملت ایران نکردند.
سردار محمدرضا نقدی در همایش بصیرتی ارکان حلقه‌های صالحین که صبح روز پنج شنبه در حسینیه امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد گفت: حرکت مردم برای پیروزی انقلاب جوششی علیه کودتای آمریکایی‌ها در کشور بود و از این رو باید بگوییم که دهه فجر حرکت عظیم  مردمی بود که با فرمان ولی فقیه صورت گرفت.رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آمریکا تا قبل از پیروزی انقلاب از شاه حمایت می‌کرد و با سرنگونی نظام شاهنشاهی تمام شگردهای خود را به کارگرفت و چندین کودتا کرد که در همه آن‌ها شکست خورد. همچنین شورش‌هایی در مناطق مرزی کشور به راه انداختند و ترور شخصیت‌های انقلابی را در دستور کار خود قرار دادند و در پایان چون نتیجه‌ای از دسیسه‌های قبلی خود به دست نیاورده بودند هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند.سردار نقدی با اشاره به فتنه گری‌های سال 78 خاطرنشان کرد: آن‌ها بعد از جنگ در این فتنه شکست خوردند، همان‌هایی که پیراهن خون آلود دروغین را به دست خود گرفتند، عکس هایشان در اینترنت موجود است که در کاخ سفید حاضر شدند و جرج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا هم آن‌ها را دلداری می‌داد.وی افزود: دشمن در فتنه 88، می‌خواست فتنه 78 را که شکست خورده بود، پیروز کند و این همه رسانه‌های آمریکایی مثل فیس بوک و توئیتر را راه انداخت اما به برکت بصیرت مردم و خون امام حسین (ع) با حماسه 9 دی شکست خورد. سپس فتنه گران نامه نوشتند به آمریکا که اگر می‌خواهید کار در ایران پیش برود باید اقتصاد ایران را با  تحریم فلج کنید، بعد مردم گرسنه و خسته می‌شوند و می‌ریزند در خیابان و شلوغ می‌کنند و کار نظام را یکسره می‌کنند.
نتیجه تحریم ها
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سفر وزیر خزانه داری آمریکا و وزیر خارجه و رئیس جمهور این کشور برای همراه کردن تمامی کشورها با حربه‌هایی مثل رشوه و باج خاطرنشان کرد:  نتیجه چهار سال تحریم براندازانه چه شد؟ 25میلیون زائر اربعین 27 میلیون نفر شدند. جاده‌های شمال که پنج شنبه و جمعه همه پر از ترافیک برای گشت و گذار مردم است و ساندویچ فروشی تا ساعت 12 شب مملو از صف‌های طولانی است پس کسی از گرسنگی نمرد!
وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد که تحریم‌ها به نتیجه نمی‌رسد و ما باید مذاکره کنیم و بارها این حرف را وزیر خارجه آمریکا گفت که مجبور بودیم مذاکره کنیم و این موضوع نشان از شکست آن‌ها در تمام حوزه‌ها دارد و باید گفت که امروز آمریکا در همه عرصه‌ها با هر توطئه‌ای که بوده شکست خورده است.نقدی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را به معنای نفوذ دانستند بیان کرد: آمریکا امروز خلع سلاح شده و دستش خالی است و می‌خواهد نفوذ کند لذا همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آن‌ها می‌خواهند با نفوذ فردی وارد سیستم‌های ما شوند.
برداشتن تحریم یک بانک برای آزادی یک جاسوس
سردار نقدی با اشاره به جریان سازی رئیس جمهور آمریکا بعد از دستگیری جیسون رضائیان و اظهاراتش در جمع خبرنگاران مبنی بر این که در ایران آزادی نیست و خفقان است و خبرنگار آزادی خواه ما را که می‌خواسته اخبار صحیح را به مردم برساند گرفتند و ما از پا  نمی‌نشینیم تا آزادش کنیم، تصریح کرد: در نهایت برای آزادی او هم تحریم‌های یک بانک را برداشتند و هم یک میلیارد و 700 میلیون دلار اموال بلوکه شده ایران را که شش هزار میلیارد تومان می‌شود ،آزاد کردند، بعد عده‌ای می‌گویند با دیپلماسی گرفتیم!  وی افزود: هنگامی که لانه جاسوسی را دانشجویان گرفتند، آمریکا پول‌های کشور را بلوکه کرد و برای پس گرفتن گروگان‌ها تعهد داد که اموال بلوکه شده ایران را باز می‌گرداند و در امور داخل کشور دخالت نمی‌کند اما بعد از آزاد کردن جاسوس‌ها که 60نفر بودند توسط عده‌ای خوش بین دیدیم که با بدعهدی آمریکا 37 سال پول‌های ما بلوکه ماند.
تصویب بودجه برای براندازی نظام
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آن چه مسلم است این که آمریکا بارها خلاف تعهدش عمل کرده در نتیجه باید گفت آن‌ها می‌خواهند نظام را براندازی کنند. همین الان در بودجه سال 2016، دو میلیارد و 308 میلیون دلار یعنی هشت هزار میلیارد تومان برای ایران و چهار کشوردیگر بودجه اختصاص داده‌اند تا دموکراسی برقرار کنند و رسما این را در قانون نوشته اند.
وی همچنین به تشریح معنای ایجاد دموکراسی پرداخت و گفت: یعنی وضع کشور را به هم بریزند و  خود را مستقر کنند. ایجاد دموکراسی یعنی رأیی که شما می‌دهید کشک است و اصلا در ایران دموکراسی نیست و این به معنای براندازی نظام است و مسئولان ما هم که قسم خوردند که مدافع حقوق ملت باشند، مدافع قانون اساسی باشند انگار نه انگار که چنین قانونی تصویب شده و هیچ کاری نکردند، هیچ کاری در دفاع از ملت ایران در قبال این قانون ظالمانه و مداخله گرایانه نکردند.
نفوذ فردی در کشور اتفاق افتاده است
سردار نقدی با اشاره به این که نفوذ فردی در کشور اتفاق افتاده است، تصریح کرد: این حرف‌های نامربوط که از دهان برخی درمی آید اثر نفوذ است، همان کسانی که هر روز مقام معظم رهبری حرف می‌زنند روز بعد علیه آن حرف می‌زنند و من نام آن‌ها را نمی‌برم، تحت نفوذ فردی قرار دارند. وی به نفوذ جریانی که خطرناک تر از نفوذ فردی است اشاره کرد و افزود: نفوذ جریانی یعنی حرکت در جهت جریان سازی به منظور برخی موضوعات. دشمن می‌خواهد که ملت ایران مثل آمریکا فکر کند و به مردم بقبولاند که آمریکا خوب شده و همان آمریکایی که امام می‌گفت متجاوز است، نیست.
چشم سفیدی برخی افراد
 
نقدی با اشاره به این که می‌خواهند القا کنند آمریکا عوض شده است گفت: آمریکا امروز هم جنایتکار است، می‌گویند 28 مرداد گذشت، ساواک گذشت. از جیب خودشان می‌بخشند، گیرم از همه جنایت‌ها و فتنه‌ها هم بگذریم از خون 230 هزار شهید هم بگذریم، آمریکا همین امروز چه می‌کند؟ این شهید حاج محسن قاجاریان که در سوریه به شهادت رسید به دست چه کسانی و به دستور چه کسی به شهادت رسید؟ مردم عراق تظاهرات کردند، مجلس عراق تصویب کرد که منافقین از خاک عراق خارج شوند اما آمریکا چهار چنگولی چسبیده که باید منافقین در پایگاه لیبرتی که در اختیار آمریکاست بمانند.
وی افزود: چه کسانی هر روز در مرزها جان برکفان نیروی انتظامی را به شهادت می‌رسانند؟ رسانه‌های ماهواره‌ای که هر روز علیه ایران شایعات پخش می‌کنند و هر روز فساد می‌پراکنند در کجا مستقر هستند؟ بمب گذاری گروه سلطنت طلب در حسینیه شیراز که منجر به شهادت عده فراوانی شد به دستور غیر از آمریکاست؟
حل مشکل بیکاری کشور توسط فرانسه
آیت ا... علم الهدی امام جمعه مشهد نیز در این مراسم گفت: واقعاً خنده دار است که رئیس جمهور فرانسه به رئیس جمهور ایران می‌گوید مشکل بیکاری جوانان ایران را می‌خواهم حل کنم آن هم فرانسه‌ای که خودش چنین مشکلاتی در عرصه بیکاری دارد و اقتصادش فلج است.
وی افزود: واقعاً نفوذ این‌ها برای چیست برای توسعه صنعت و کارخانجات است، نتیجه نفوذ دشمن دو چیز است اول تخریب ارزش‌های انقلاب و خود انقلاب که شکافی است که در برابر توسعه نفوذ آمریکا قرار گرفته است این را آمریکا از سر راه بردارد و تخریب دین اولین نتیجه نفوذ دشمن در کشور است و نتیجه دوم چاپیدن مملکت و دزدیدن اموال ایران است. امام جمعه مشهد با بیان این که برای تداوم نظام جمهوری اسلامی برنامه خاصی وجود داشت افزود: بعد از رحلت امام، رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبر کشور انتخاب شدند که در نخستین سخنرانی خود فرمودند همه دنیا برای ما برنامه داشتند جز خودمان که برای انقلاب و چنین روزی برنامه نداشتیم. وی اظهار کرد: علتش این بود که پیش بینی دنیا برای تداوم انقلاب تا حیات امام راحل بود لذا برای روز سقوط برنامه ریزی کرده بودند و بنای نفوذ داشتند و باید گفت علت این که ما برنامه نداشتیم این بود که عمر انقلاب را بعد از امام راحل پیش بینی نمی‌کردیم.امام جمعه مشهد تصریح کرد: هیچ کس یک پهنه 37 ساله را برای تداوم این انقلاب پیش بینی نمی‌کرد اما امروز نسل سوم انقلاب نیز شاهد تداوم انقلاب اسلامی است.
لمس نفوذ دشمن
امام جمعه مشهد با بیان این که رهبر انقلاب چندی پیش اعلام کردند خطر نفوذ دشمن در داخل کشور لمس می‌شود و این نکته برای ما قابل تأمل است، تأکید کرد: دشمنی که با سقوط انقلاب برای کشور برنامه داشت چگونه احساس می‌کند که این نفوذ در داخل انقلاب قابل پیاده شدن است در حالی که امروز انقلاب ما از روز رحلت امام(ره) خیلی قوی تر است و قدرت رهبری از آن روز در کنار دلبستگی مردم خیلی بیشتر است طوری که در آن زمان 63 درصد خبرگان به رهبری رأی دادند و امروز 100 درصد خبرگان گزینه رهبری را منحصر در مقام معظم رهبری می‌دانند.
عناصر فرسوده
آیت ا... علم الهدی تصریح کرد: دشمن احساس می‌کند خیلی از چهره‌های انقلابی اوایل انقلاب امروز به صورت عناصر فرسوده و خسته از انقلاب درآمده‌اند و چنین موضع گیری شدید در برابر ارزش‌های انقلاب دارند و زمانی که دشمن این ریزش را می‌بیند به خودش اجازه می‌دهد که نفوذ کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام راحل می‌فرمایند توهین به شورای نگهبان خطر برای انقلاب است، ادامه داد: وقتی کسانی به این خطر بزرگ دست زدند آن‌ها می‌فهمند موقع نفوذ است. وی با اشاره به فتنه سال 88 اظهار کرد: این‌ها یک بار جاده نفوذ را در سال 88 پیدا کردند و تا آن جا جلو آمدند که گفتند جمهوری ایرانی و این‌ها اگر به مجلس بروند شعار نه غزه و نه لبنان را به عنوان مصوبه مجلس خواهند آورد.
خطر بیخ گوش انقلاب
امام جمعه مشهد با اشاره به این که در جریان انتخابات خطر بیخ گوش انقلاب است، تصریح کرد: اگر راه برای افرادی که جاسوس آمریکا و اروپا می‌شوند، باز شود اول به سراغ معالم دینی شما می‌روند، آتش زدن عزاخانه امام حسین(ع) در فتنه 88 مانوری بود که دشمن نشان داد که انتهای حرکت در این جاست و اگر ما بی‌تفاوت باشیم و عواملی وارد شوند که در عرصه پیاده نظام دشمن قرار بگیرند ببینید چه بر سر انقلاب می‌آید.
آیت ا... علم الهدی ادامه داد: ما سی و هفتمین فجر را می‌گذرانیم در حالی که در بیخ گوش انقلاب یک خطر بزرگی احساس می‌شود که اگر به آن توجه نشود خود باخته خواهیم شد و اگر این کار صورت بگیرد در هیچ کجای دنیا صدایی درباره دین بلند نخواهد شد.
مجلس ضد آمریکایی و انقلابی
همچنین در این مراسم فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: انتخابات امسال قابل مقایسه با انتخابات‌های  خیلی قبل نیست چرا که انقلاب رشد رو به جلو داشته و ما باید تاکتیک‌های دشمن را بشناسیم و با حفظ روحیه ضداستکباری، ضد آمریکایی و انقلابی مجلس آینده را بسازیم.سردار یعقوب علی نظری افزود: به هیچ وجه نباید اجازه بدهیم افرادی که شبهه ناک هستند وارد قوه مقننه و قانون گذاری کشور شوند و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری فرد اصلح را انتخاب کنیم.این گزارش حاکی است، فرمانده سپاه امام رضا(ع) درباره اهداف برگزاری مراسم همایش بصیرتی ارکان حلقه‌های صالحین به خبرنگاران گفت: این مراسم با 2 برنامه و 2 هدف برگزار شده است، ترکیب جلسه هم ارکان شجره طیبه صالحین هستند یعنی سرگروه‌ها و مربی‌ها که دعوت شدند تا بتوانیم یک انسجام تشکیلاتی خوبی برای ادامه برنامه‌های تربیتی صالحین داشته باشیم.وی افزود: هدف دوم هم به استفاده از این فرصت با توجه به شرایط حساسی که داریم و موضوع انتخاباتی که آقا فرمودند فوق العاده مهم و حساس است بتوانیم آگاهی بخشی و روشنگری و بصیرت افزایی را در دستور کار قرار بدهیم و با امید به خدا حضور حداکثری و انتخاب اصلحی که آقا فرمودند محقق شود.

برچسب ها: تحریم ، سردار نقدی ، مشهد ، بسیج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار