جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان:
تابناک: جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: خوابیدن مسافران در خودروهای شخصی‌شان یک موضوع غیرقابل است و اجازه نمی‌دهیم این موضوع در شهر اصفهان متداول شود.
کد خبر: ۱۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 30 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، محسن رنجبر اظهار کرد: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی آموخته‌ایم که رسیدن به نقطه مطلوب خدمت‌رسانی همیشه بالاتر از جایی است که ما ایستاده‌ایم و همین موضوع ایجاب می‌کند که در ستاد خدمات سفر نیز این موضوع را سرلوحه کار خود قرار بدهیم.

رنجبر خاطر نشان کرد: مهم‌ترین بررسی در رابطه با عملکرد ما باید توسط خودمان انجام گیرد و به عنوان یک عضو داخلی باید بگویم ما نیاز به بیان نقاط ضعفمان داریم تا بتوانیم این نقاط ضعف را برطرف کرده و اشکالاتمان را برای سال‌های بعد برطرف کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با رویکرد برد بردی که در پیش گرفته است رسیدن به آرامش و امنیت برای مسافران را به عنوان اصلی‌ترین هدف خود دنبال می‌کند.

رنجبر واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی را یک اصل قابل توجه عنوان کرد و گفت: این مهم در راستای کاهش فشارهای وارده بر ستاد هماهنگی خدمات سفر صورت گرفته و به دنبال آن برخی از فعالیت‌ها به بخش خصوصی واگذار شده، قطعاً موضوع خوبی است اما باید توجه داشته باشیم که با وجود واگذاری‌ها هنوز نیاز به بررسی امور توسط مسئولین مربوطه وجود دارد چون هرگونه اشتباهی در عملکردها باعث می‌شود پایه‌های خدمت‌رسانی سست شود.

وی اظهار داشت: بررسی و سرکشی‌های ما نشان می‌دهد که عملکرد 15 ستاد اجرایی در مناطق 15 گانه خوب بوده است ولی با یک بررسی ساده و نگاهی به آمار اسکان در مناطق مختلف، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که برخی از مناطق موضوع اسکان و هماهنگی خدمات سفر را جدی‌تر گرفته و عملکرد بهتری داشته‌اند.

رنجبر تاکید کرد: بررسی‌های ما در مورد فعالیت 11 کمیته فعال در این ایام نیز نشان می‌دهد که هر کدام از این کمیته‌ها چه عملکردی داشته‌اند. موضوعی که مسئولین کمیته‌ها نیز به تنهایی می‌توانند با مقایسه فعالیت‌هایشان با یکدیگر در رابطه با آن به نتیجه برسند و مشکلاتشان را برای سال آینده برطرف نمایند.

رنجبر خوابیدن مسافران در خودروهای شخصی‌شان را نیز یک موضوع غیر قابل قبول عنوان کرد و خاطر نشان کرد: هرچند برخی از مسافرین به خاطر نپرداختن مبالغی برای اسکان حاضر می‌شوند در خودروهای خود شب را سپری کنند ولی به دلیل عواقبی که دارد و مشکلاتی که برای شهر ایجاد می‌کند نباید اجازه بدهیم این موضوع در شهر اصفهان باب شود تا دوباره بخواهیم برای از بین بردن آن مدت‌ها برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار