مسئول برنامه كميساريای عالی پناهندگان در شهرستان جهرم:تعداد 33 رابط بهداشتی اتباع خارجی در شهرستان جهرم حضور دارند که 21 نفر آنها از اتباع افاغنه و بقیه عراقی هستند./در اجرای طرح پاكسازی نقاط جرم خيز شهرستان جهرم با دستگيری 17 نفر خرده فروش موادمخدر، خواب از چشمان آنها گرفته شد.
کد خبر: ۱۷۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹ 03 February 2016
به گزارش تابناک فارس:نشست آموزشی رابطین بهداشتی اتباع خارجی مستقر در جهرم در پايگاه بهداشتی درمانی فجر مهمانشهر شهيد دستغيب این شهرستان تشكيل شد.

 شاپور شادمنـد، مسئول برنامه كميساريای عالی پناهندگان در شهرستان جهرم در این جلسه با بيان اهداف تشكيل كلاس‌های آموزشی ویژه رابطین اتباع خارجی گفت: مهمترين رسالت رابطين، انتقال آموزه‌های بهداشتی به جامعه است.

 وی با بیان اینکه اين امر با آموزش صحيح رابطان بهداشتی محقق می‌شود، ادامه داد: تعداد 33 رابط بهداشتی اتباع خارجی در شهرستان جهرم حضور دارند که 21 نفر آنها از اتباع افاغنه و بقیه عراقی هستند.

شادمند افزود: وجود پايگاه بهداشتی درمانی فجر و مهمانشهر شهيد دستغيب در شهرستان جهرم سبب افزايش كيفيت ارائه خدمت به اتباع شده كه اين امر ارتقای سطح سلامت همشهريان را در پی دارد.

مسئول برنامه كميساريای عالی پناهندگان در شهرستان جهرم برگزاری جلسات آموزشی مستمر بهداشت و سلامت و همکاری در جذب رابطین جدید را از برنامه‌های رابطین بهداشتی در طول سال دانست و عنوان کرد:  آشنایی با بیماری‌ها و آموزش پیشگیری از بروز آن به منظور انتقال به خانواده و آشنایان از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای رابطین است.

وی گفت: مسائل مورد نیاز در حوزه سلامت و بهداشت از دیگر برنامه‌هایی است که به رابطین بهداشتی آموزش داده می‌شود.

در این جلسه از رابطین بهداشتی اتباع خارجی که در برنامه‌های ترویجی و آموزش‌های مختلف بهداشتی، حوزه بهداشت شهرستان جهرم را یاری کردند، با اهدای جایزه تقدیر شد.

دستگیری 17 خرده فروش مواد در جهرم
در اجرای طرح پاكسازی نقاط جرم خيز شهرستان جهرم با دستگيری 17 نفر خرده فروش موادمخدر، خواب از چشمان آنها گرفته شد.

عبدالعظیم انصاری فرمانده انتظامی گفت: برخورد جدی و قاطع با خرده فروشان موادمخدر در شهرستان جهرم با هدف پاكسازی نقاط آلوده و جرم خيز شهری و روستايی در راستای افزايش احساس امنيت در بين شهروندان به طور مستمر ادامه دارد.

وی افزود: ماموران در اجرای طرح اتقاء امنيت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان موادمخدر با هماهنگي مقام قضايي موفق شدند مقدار850 گرم ماری جوانا، 313 گرم ترياک، 102 گرم سوخته ترياک، 47 گرم شيره ترياک، 2 گرم هرويين و2 گرم حشيش كشف و تعداد 17 نفر خرده فروش موادمخدر را دستگير كنند.
 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با تأکيد بر جديت و قاطعيت پليس در اجرای طرح هاي پاکسازي محلات، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و فروش موادمخدر و ساير آسيب های اجتماعی، موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسايی و دستگيري مجرمان اقدام شود.

گزارش از:مهدی رحمانیان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
ممنون
شیوای بلخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
اتباع پناهنده افغان آیانباید پس ازسی سال انتظارشناسنامه بگیرند.دوره انتظارطبق قوانین معمول ایران درمورد سایراتباع دیگرکشورها 5سال اقامت مجازاست نه دونسل استثمار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار