نوش دارو پس از مرگ سهراب؛
گرانی اجناس و عدم نظارت کافی تا بدانجا در برخی از شهرهای مازندران پیش رفته که روز گذشته صدای استاندار مازندران را هم در آورده به گونه ای که وی ضمن تذکر این مساله اعلام کرد فرمانداران باید پاسخگوی کمبودها و گرانی ها باشند .
کد خبر: ۱۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 30 March 2015
در حالیکه مسئولین قبل از آغاز سال جدید قول تامین سیب و پرتقال و مرغ منجمد را در کلیه شهرهای استان داده بودند خبرهای دریافتی حکایت از عدم توزیع مناسب اقلام یاد شده در برخی شهرهای مازندران دارد.
به گزارش خبرنگار تابناک مازندران؛ هم اکنون در برخی از شهرهای مازندران توزیع سیب و پرتقال مناسب نبوده و مردم نیز از کیفیت این دو میوه رضایت ندارند. از این رو قیمت پرتقال در بازار مازندران هم اکنون به مبلغ هر کیلو 6500 تومان هم رسیده است .
همچنین قیمت سیب در فروشگاههای میوه تا 5000 تومان هم گزارش شده است .این در حالیست که تا کنون هیچگاه سابقه نداشته قیمت پرتقال و سیب به این مبلغ در مازندران برسد از طرفی شنیده شده قیمت مرغ به دلیل حضور زیاد مسافران و عدم توزیع مناسب مرغ منجمد تنظیم بازاری به بیش از 8500 تومان هم رسیده است .
گرانی اجناس و عدم نظارت کافی تا بدانجا در برخی از شهرهای مازندران پیش رفته که روز گذشته صدای استاندار مازندران را هم در آورده به گونه ای که وی ضمن تذکر این مساله اعلام کرد فرمانداران باید پاسخگوی کمبودها و گرانی ها باشند .
فلاح ادامه داد: افزایش قیمت مرکبات در مازندران که خود تولید کننده این محصولات است برای استان خوشایند نیست و باید تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شود.
اگر چه اقرار استاندار به مشکلات موجود و تهدید فرمانداران مبنی بر پاسخگویی جای تقدیر دارد اما باید به مسئولین امر و علی الخصوص دستگاههای نظارتی اعلام کرد صرف اعلام اینکه ما این تعداد پرونده گرفتیم و یا این مبلغ متخلفین جریمه شده اند مطمئناً چاره کار نبوده و نیست چرا که هم اکنون مردم استان و مسافرین در بعضی از شهرهای توریستی مازندران و به خصوص در غرب مازندران گرانی مایحتاج عمومی را کاملا لمس کرده و تدابیری که بخواهد از الان برای حل این مشکل اندیشیده شود بیشتر به نوش دارو پس از مرگ سهراب شباهت دارد.
علی ایحال سایت تابناک با یادآوری این مطلب که قبلاً نیز در خصوص احتمال سوء استفاده برخی از افراد از فضای موجود برای گرانفروشی کالا و اجناس تذکر داده بود این بار به مسئولین پیشنهاد می دهد به جای تصمیم گیری در پشت میزهای اداری همانند شهروندان عادی جهت اطلاع از موضوع گرانفروشی کالاها و یا اجاره ویلاها و نابسامانی در این حوزه و مشکلات ترافیکی و ... در استان از نزدیک به پای کار آمده تا تفاوت بین برخی گزارشات مسئولین اداری و واقعیت موجود را خودشان از نزدیک لمس کنند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
اگر جهاد کشاورزی قیمت اعلام نمی کرد پرتغال و سیب در شب عید زیر 2000 تومن بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار