مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‌ای آذربایجان‌شرقی:
برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در ابوظبی برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 29 March 2015

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در ابوظبی برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریزبه نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی، محمدرضا سیابانی با اشاره به ثبت نام شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ( ابوظبی– 2017) اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند تا 15 اردیبهشت سال‌جاری نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال جامع این سازمان به آدرس http://advari.irantvto.ir اقدام کنند و پس از ثبت‌نام، مدارک لازم را برای تأیید به یکی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تحویل دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی گفت: ثبت نام و آزمون مرحله شهرستانی شانزدهمین مسابقات ملی مهارت به منظور ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و گسترش زمینه‌های شناسایی و جذب جوانان مستعد و علاقمند، اطلاع رسانی بهتر و افزایش مهلت ثبت نام علاقمندان شرکت در این دوره از مسابقات ملی مهارت انجام می‌شود.

وی افزود: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش دیدگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند با رعایت شرایط سنی در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‌ای آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبی و به طور همزمان در کشور برگزار می‌شود که پس از آن در هر استان از میان قبول شدگان مرحله کتبی با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله استانی اقدام می‌شود.

سیابانی ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان کشور، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت و ایجاد سیستم ارزیابی نظام آموزش مهارتی کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات مهارت برشمرد.

وی گفت: برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی و گزینش نهایی در چند رشته منتخب به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در ابوظبی برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار