رییس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی خراسان رضوی گفت: نقشه ها و مدل های هواشناسی نشان دهنده جوی نسبتا ناپایدار بر روی استان است که از فردا پیامد آن بارش های خفیف و پراکنده باران و برف است.
کد خبر: ۱۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۱ 30 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی یحیی قائنی پور در گفتگو با مهر بیان کرد: از روز دوشنبه بعد از ظهر با تقویت امواج ناپایدار تراز میانی جو وقوع ناپایداری هایی به صورت افزایش ابرناکی، وزش باد نسبتا شدید، بارش هایی رگباری با احتمال رعد و برق در سطح استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل مه در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست بیان کرد: از فردا بری نوااحی شمالی استان پدیده نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در پاره ای نقاط با رگبار پراکنده باران و در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف و باران و نواحی مستعد، بارش تگرگ پیش می شود.

وی با بیان اینکه برای شهر مقدس مشهد نیز طی ۲۴ ساعت آینده بارش های پراکنده با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود ادامه داد: بارش های پراکنده تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان فریمان با حداقل دمای صفر درجه سلسیوس سردترین و بردسکن با حداکثر دمای ۲۲ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی گزارش شدند و طی این مدت حداقل و حداکثر دمای مشهد بین ۴ و ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان بود.

قائنی پور ادامه داد: در این مدت بیشترین میزان بارندگی از ایستگاه هواشناسی گلمکان به مقدار یک دهم میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد را از بردسکن با ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار