فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز از اجرای 165 عنوان برنامه و برگزاری شش یادواره در دهه‌فجر در شمال‌غرب شیراز توسط این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷ 01 February 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز: سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی با گرامی‌داشت سی‌و‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از اجرای 165 عنوان برنامه با موضوعات فرهنگی، هنری، بصیرتی و ورزشی در دهه‌فجر امسال در شمال‌غرب شیراز خبر داد.

وی افزود: عمده برنامه‌های برگزاری در دهه‌فجر امسال در شمال‌غرب شیراز توسط حوزه‌های مقاومت بسیج واقع در شهرک‌های شمال‌غرب شیراز، منطقه دراک شامل کودیان، آب پرده، قلات و گویم، حوزه‌های مقاومت بسیج در شهر صدرا و حوزه‌های دانش‌آموزی ناحیه دو آموزش‌ و پرورش شیراز، ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول‌الله (ص) در مدارس مربوطه انجام می‌شود.

این مسئول به تشریح برنامه‌های شاخص که در دهه‌فجر امسال در شمال‌غرب شیراز برگزار می‌شود پرداخت و تصریح کرد: برگزاری شش یادواره شهدا، جشنواره توسط حلقه‌های صالحین، جشن‌های دهه‌فجر در مساجد و حسینیه‌ها، برنامه نهضت روشن‌گری، نمایشگاه عکس مقاومت مردم در پیروزی انقلاب، برگزاری شب‌شعر دفاع مقدس، دعوت از مسئولان دستگاه‌های مختلف برای شنیدن سخنان مردم محروم در منطقه، پیاده‌روی خانوادگی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، مسابقات فرهنگی، وبلاگ‌نویسی مسابقات ورزشی، دیدار از خانواده معظم شهدا و... از جمله برنامه‌های دهه‌فجر امسال است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز از برگزاری شش یادواره بزرگ شهدا نیز خبر داد و افزود: در دهه‌فجر امسال یادواره شهدای شهر صدا، شهر قمشه، شهرک گلستان، شهرک شهید بهشتی، شهرک آرین و شهدای دانش‌آموز با هماهنگی خانواده معظم شهدا و همکاری شهرداری‌های منطقه برگزار خواهد شد.

وی افزود: دهه‌فجر امسال باید زمینه بیداری، بصیرت و هوشیاری مردم در انتخاباتی باشد که دشمن به دنبال برنامه‌ریزی برای نفوذ در آن است و در این ایام روشن‌گری سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار