رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: سینما به دلیل مضمون غنی که دارد می‌تواند در ارتقاء فرهنگ جامعه نقش موثری داشته باشد.
کد خبر: ۱۷۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 29 January 2016
به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره فیلم اشراق، حجت الاسلام احمد واعظی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم اشراق که با حضور مجید مجیدی و هنرمندان برگزار شد، اظهار داشت: آقای مجیدی یک عمر خدمت فرهنگی به مردم ارائه داد و این خدمات شایسته تقدیر ویژه است و از تمامی خدمات ایشان به طور ویژه تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سینما می‌تواند نقش موثری در فرهنگ جامعه داشته باشد،تصریح کرد: فیلم‌هایی که توسط مجید مجیدی به تولید رسیده است به ارتقاء فرهنگ عمومی در جامعه کمک شایانی می‌کند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از مجیدی برای تولید فیلم‌های شاخص دینی خطاب به این کارگردان سینما افزود: این علاقه ای که مردم و فرهیختگان جامعه نسبت به شما دارند بزرگترین سرمایه است که باید از آن در راه تولید آثار فاخر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مجیدی هنر خود را وقف ترویج و ارتقاء فرهنگ و دین کرده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم جوانانی که در جشنواره فیلم اشراق شرکت کردند در راه تولید آثار فاخر دینی رهرو فیلم‌سازان نام‌آوری مانند مجیدی باشند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابراز داشت: امیدواریم در دوره‌های بعد جشنواره فیلم اشراق شاهد شکوفایی هنر دینی هنرمندان باشیم و آثار کیفیت بیشتری داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار