رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: در دهه فجر امسال بیش از 40 هزار برنامه با هدف تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب کارهای شکلی و محتوایی در استان فارس اجرا می شود.
کد خبر: ۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹ 29 January 2015
به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد رضایی پنجشنبه در نشست خبری برنامه های دهه فجر امسال استان فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای تدوین برنامه های امسال دهه فجر در استان فارس پنج هزار ستاد در روستاها و مراکز شهرستان ها، 79 ستاد در بخش ها و 24 کمیته تخصصی فعال شده است.

وی افزود: بیش از 70 درصد برنامه های دهه فجر امسال توسط مردم و با محوریت مساجد، حسینیه ها، مراکز مذهبی و دینی انجام می شود.

رضایی اظهارداشت: برگزاری مراسم ویژه شعر، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی برای هنرمندان استان، جشن های صنفی ویژه بانوان، کارگران، کارمندان، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان، اقلیت های دینی، روستائیان، عشایر، خانواده های شهدا و هیئات های مذهبی از برنامه های امسال دهه فجر در استان است.

وی اضافه کرد: برگزاری بیش از 140 میزگرد تخصصی درمراکز علمی استان، 22 همایش بزرگ با رویکرد جایگاه بین المللی و عوامل استمرار انقلاب اسلامی در استان، برپایی بیش از دو هزار ایستگاه صلواتی در روز 12 و 22 بهمن در استان، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی- هنری و ورزشی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان از جمله برنامه های این ایام در فارس است.

او ادامه داد: کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان بیش از 12 هزار برنامه در سطح استان برگزار می کند که بیش از 500 برنامه در قالب همایش، نشست های علمی، دیدار و بازدید و مسابقه ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: همچنین امسال در برنامه های دهه فجر اقشار مختلف مردم از جمله هنرمندان و اصناف، نقش بیشتری دارند به طوری که برنامه های ویژه ای در این ایام برای مراکز تجاری و پارک های سطح شهر شیراز پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: امسال نیز مانند سنوات گذشته روز 12 بهمن ویژه نامه دهه فجر با حضور مردم و مسئولان در گلزار شهدای انقلاب اسلامی، رژه موتور سواران و ورود نمادین حضرت امام خمینی(ره) به کشور در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی بدون وابستگی به غرب به پیروزی رسید پیام های خود را به مردم دنیا منتقل کند و با شعار عدالت خواهی و کرامت انسانی با عزت، اقتدار و سربلندی در فضای بین الملل نقش موثری ایفا کند.

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از زندگی را به بشریت معرفی کرد بیان کرد: امروز بعد از 36 سال، انقلاب اسلامی آرمان ها و ارزش های خود را در افق گسترده تری به جهانیان نشان داده است به طوری که مردم دنیا در انتظار دریافت پیام های جدیدی از انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهارداشت: امسال در 36 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی به خوبی برای نسل چهارم انقلاب و مردم خارج از کشور تبیین شود که متاسفانه تا امروز به این مهم کمتر پرداخته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار