حامیان سیدکاظم موسوی فاش کردند:
جمعی از حامیان سید کاظم موسوی با ارسال نامه ای به سایت تابناک اردبیل درخواست کردند که افکار عمومی استان در جریان سناریوی تخریب ایشان قرار بگیرند. حامیان موسوی تاکید کردند که کاندیداهای انتخاباتی باید به معرفی خود بر اساس واقعیت‌ها بپردازند نه تخریب کاندیدای دیگر ...
کد خبر: ۱۷۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 28 January 2016

جمعی از حامیان سید کاظم موسوی نماینده حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مجلس هشتم با ارسال نامه ای به سایت تابناک سناریوی تخریب حجت الاسلام موسوی / کاندیداهای انتخاباتی باید به معرفی خود بر اساس واقعیت‌ها بپردازند نه تخریب کاندیدای دیگراردبیل درخواست کردند که افکار عمومی استان در جریان سناریوی تخریب ایشان قرار بگیرند. حامیان موسوی تاکید کردند که کاندیداهای انتخاباتی باید به معرفی خود بر اساس واقعیت‌ها بپردازند نه تخریب کاندیدای دیگر.

به گزارش تابناک اردبیل متن این نامه به این شرح است:

در نظام جمهوری اسلامی ایران طبق قانون اساسی، مردم با حضور خود در صحنه انتخابات سعی در گزینش بهترین‌ها دارند تا بدین‌وسیله با انتخاب نماینده‌ اصلح حق و سهم خود را در اداره کشور به آن فرد تفویض نمایند.

هم‌اینک با سپری شدن دوره‌ چهار ساله نمایندگی، موسم انتخابات فرا رسیده است و طرفداران کاندیداها فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در محافل آغاز نموده اند.

با اعلام اسامی کاندیداهای دارای صلاحیت، انتخابات وارد مرحله جدیدی شد و چهره‌های شاخص انتخاباتی مشخص شدند. آغاز این مرحله با اشتیاق اهالی منطقه برای طرفداری از کاندیدای مورد علاقه‌شان همراه بوده است اما متاسفانه شاهد تخریب چهره‌های شاخص توسط افراد ناآگاه نیز بوده ایم.

رهبر معظم انقلاب همواره بر سالم بودن فضای انتخابات و شکل‌گیری رقابتی اخلاقی، اسلامی تأکید فرموده‌اند اما عده‌ای معدود، بی‌خبر و بی‌خرد برای دستیابی به اهدافشان از هیچ تلاشی برای تخریب و دروغ‌پردازی فروگذار نمی‌کنند و پروژه تخریب کاندیدای مطرح را پیگیری و همواره بخت اول انتخابات را تهدید می کنند.

سیدکاظم موسوی نماینده دوره پیشین حوزه انتخابیه اردبیل از جمله چهره هایی است که از انتخابات گذشته پروژه تخریب ایشان شروع شد و متاسفانه این روند ناجوانمردانه همچنان ادامه دارد.

رقبای ایشان به جهت محبوبیت وی، شروع به هجمه و تخریب ایشان در موارد بسیاری نموده‌اند. از جمله این اقدامات شنیع، ایجاد پروفایل‌هایی با اسم و ادعای جعلی در فضای مجازی می‌باشد که خود را در زمره‌ دوستان این کاندیدا جا زده و شروع به دروغ‌پردازی می‌نمایند.

این در حالی است که ستاد انتخاباتی سید کاظم موسوی کانال مشخصی داشته و فقط هر اطلاعاتی که در این کانال رد و بدل می‌شود‌ صحیح می‌باشد و با پیگیری‌های انجام شده مشخص گردید که این قبیل شیطنت‌ها و شانتاژها در فضای مجازی از سوی برخی کاندیداها هدایت می‌شود و این عوامل با غبارآلود کردن فضای انتخاباتی می‌خواهند به خواسته‌های شوم خود برسند و یا با هویت جعلی، طرفداران کاندیداهای مطرح را به جان هم انداخته و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

به عنوان مثال یکی از خبرگزاری‌ها و یکی از شخصیت‌های سیاسی با پخش اطلاعات کهنه و سوخته سعی در مشوش نمودن اذهان مردم نسبت به این کاندیدای مطرح داشت که تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و سند محکومیت وی در محاکم قضای د دستمان موجود می‌باشد.

همچنین از اقدامات تأسف‌بار دیگری که می‌توان نام برد شایعه‌پراکنی یک سری تشکل‌های سیاسی بود که موضوعات آن نخ‌نما و تاریخ‌گذشته بود و سعی داشتند اتهاماتی را به وی منتسب نمایند که اینان نیز در محاکم قضایی محکوم شده و مثل سایر افراد فوق‌الذکر مجبور به عذرخواهی شدند.

در دین مقدس اسلام حرمت مسلمان از حرمت خانه خدا بالاتر عنوان شده است اما در شهر ما، از مسؤولان تشکل دانشجویی یکی از دانشگاه‌های استان که فردی ناآگاه و دور از اخلاق و معنویت می‌باشد، با تهیه کلیپی می‌خواست به خواسته‌های غیرمعقول و نامشروع خود برسد که آن هم با درایت و ذکاوت ستاد انتخاباتی کاندیدای محترم ناکام ماند.

این کلیپ منشأ مطامع و غرض‌ورزی بوده و سبکی گروکش‌گونه دارد و دانشجویان این قشر فهیم و آگاه جامعه باید به هوش باشند که ای قبیل افراد صاحت مقدس دانشگاه و علم را بازیچه عقده‌های شخصی و مطامع سیاسی نکنند.

تهیه و پخش این کلیپ نمایانگر آن است که سیدکاظم موسوی خطری بزرگ برای رقبای خود بوده و از بخت بالایی در انتخابات برخوردار می‌باشد.

بنا به فرموده رهبری در عرصه انتخابات باید از اصول اخلاقی، اسلامی تمکین کرده و هر راهی را برای رسیدن به قدرت، برای خود الگو قرار ندهند و کاندیداهای انتخاباتی باید به معرفی خود بر اساس واقعیت‌ها بپردازد نه تخریب کاندیدای دیگر.

در این مقال به این آقایان اطمینان می‌دهیم که اگر رقابت سالم را به فضای تخریبی بکشند و فضای انتخابات را مسموم کنند فقط بی‌منطقی و بی‌اخلاقی خود را نشان می‌دهند.

مردم فهیم استان آن‌چنان از خرد بالا برخوردار هستند که در صحنه انتخابات جواب دندان‌شکنی به این بداخلاقان انتخاباتی و کج‌اندیشان کوتهبین خواهند داد و این در حالی است که حامیان این کاندیدا حق قانونی پیگرد قضایی را برای این سید بزرگوار محرز و مسلم می‌داند.

نکته‌ای که باید به این افراد یادآور شویم این است که ادامه دادن به فضای تخریبی نتیجه‌ای جز دلسردی مردم نخواهد داشت که ثمره آن طمع دشمنان نظام است.

در آخر امید آن داریم که رقبای محترم فضای انتخاباتی را به فضای کدورت تبدیل ننمایند و به جای هجمه در صورت داشتن توانمندی‌های قابل ذکر، به ذکر این توانمندی‌ها بسنده نمایند که مردم خود بهترین قاضی و میزان برای تمییز و اوزان حق از باطل می‌باشند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
یادمان باشد عملکرد سیاسیون بهترین کارنامه آنهاست پس دنبال تعریف و یا تخریب نباشیم
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
مگر نه این است که این کاندیدا که اصلا حضور در جبهه را لمس نکرده در حضور دانشجویان ...
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: لطفا از سپاه استان پرس و جو کنید ایشان از معدود روحانیون استان بودند که جبهه را درک کرده اند. در ضمن در عملیات های مختلف نیروها در جبهه ها و مناطق مختلف آماده باش و مشغول رزم و پشتیانی می شوند اما عملیات فقط به اسم یک منطقه مشهور ثبت می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار