یک مقام مسئول در رجا :
مدیرکل روابط عمومی شرکت قطارهای مسافری رجا درباره قطار زندگی 150 هزار تومانی گفت که دارای تلویزیون، سیستم اطلاع‌رسانی، مهمانداران ویژه و آموزش دیده و وای فای اینترنت است که البته هم اکنون اینترنت آن مشکل موقتی دارد!
کد خبر: ۱۷۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۹ 28 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، قلی نژاد درباره انتقادات مسافران از گران بودن بلیت قطار زندگی و نبود تناسب میان بهای(150 هزار تومان) که از مسافران دریافت می شود با خدماتی که ارائه می شود، می گوید: موضوع تناسب یک خدمت با هزینه آن کاملا حسی است و ممکن است فردی این حس را داشته باشد و فرد دیگری نداشته باشد. یعنی خیلی منطق استانداردی وجود ندارد که بین احساس یک مشتری با قیمت و خدماتی که دریافت می کند، یک رابطه کاملا خطی وجود داشته باشد.
مدیرکل روابط عمومی رجا ادامه می‌دهد: واگن های این قطار کاملا نو بوده و باز آرایی شده است.
وی می گوید: قطار زندگی دارای پذیرایی داخل کوپه خاصی است که در قطار های دیگر وجود ندارد و اصلی ترین موضوعی که وجود دارد سرویس پذیرایی ویژه ای است که فقط می توانید در رستوران ها و هتل های پنج ستاره آن را دریافت کنید.
قلی نژاد می افزاید: در واقع یک سرویس ویژه با طراحی و خدمات ویژه به مسافران خاص است و به هیچ وجه قابلیت مقایسه با هواپیما را ندارد. زیرا ارزش افزوده هواپیما سرعت است و ما آن را نداریم.
وی با اشاره به این که در مسیر مشهد-تهران بلیت قطار با نرخ حدود 40 هزار تومان هم وجود دارد، ادامه می دهد: این امکان وجود دارد که طیفی از مخاطبان ما بتوانند با پرداخت بهای بیشتری، خدمات ویژه ای دریافت کنند و دیگرانی که با الگوی قیمتی قصد سفر دارند، می توانند با قطارهای ارزان تری سفر کنند.
مدیرکل روابط عمومی رجا درباره هزینه حدود 50 هزار تومانی شام و پذیرایی در این قطار نیز می‌گوید: الان تهیه یک استیک با مخلفات آن در یک رستوران معمولی در تهران 50 تا 60 هزار تومان هزینه دارد.
وی می افزاید: اما کیفیت غذا در این قطار بهتر است و در رستوران شیشه ای قابل رویت برای مسافران، تهیه می شود.

قطار زندگی مهمانداران ویژه و با پذیرایی هتل‌های 5 ستاره است
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فريد
|
United Kingdom
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
با سلام
چگونه ميتوانم رزرو كنم براى مشهد؟ ايا سايت خاصى داره ؟
ممنون ميشم اگه راهنمايي كنيد.با تشكر
فريد
|
United Kingdom
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
با سلام
چگونه ميتوانم رزرو كنم براى مشهد؟ ايا سايت خاصى داره ؟
ممنون ميشم اگه راهنمايي كنيد.با تشكر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار